אין ספק שדמותו של רופא השיניים משמעותית עבור רבים במיוחד כי ישנם ילדים שעשויים לחשוש מפני רופאי שיניים או מהביקור ומטיפולי שיניים. לכן חשוב מאוד לחפש רופא שיניים לילדים המתמחה באוכלוסיית הגיל ובעל הידע והגישה הנדרשים להצלחה.
בבחירת רופא שיניים לילד אפשר לכוון לרופא שיניים זמין ונגיש באזור הגיאוגרפי הקרוב ולחפש רופא שיניים מומלץ לילדים בחיפה.
כך אם ייווצר מקרה חירום תדעו למי לפנות וכמובן יהיה לכם קל יותר להקפיד על שגרת טיפולים ומעקב כאשר מרפאת השיניים קרובה אליכם.
1 צפייה בגלריה
ד"ר מרוות חורי
ד"ר מרוות חורי
ד"ר מרוות חורי
(צילום: ד"ר מרוות חורי)
מומחית ברפואת שיניים לילדים ונוער בממלכת הצפון תמצאו גם את המרפאה של ד"ר מרוות חורי, רופאת שיניים מוערכת לילדים בעלת מרפאה הממוקמת בשדרות ודג’ווד 17 בחיפה.
ד"ר חורי הינה מומחית ברפואת שיניים לילדים ונוער מטעם אוניברסיטת תל אביב ובוגרת בית הספר לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה עין כרם ירושלים.
בנוסף לקליניקה, היא מנהלת את היחידה לרפואת שיניים לילדים במרכז הרפואי לגליל נהריה של הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון.
ההכשרה המקיפה ורבת השנים של ד"ר חורי מאפשרת לה היום להציע את הטיפולים המתקדמים בתחום הדנטאלי לילדים והיא גם מגיעה מרקע של לימוד כלים פסיכולוגיים ייחודיים לטיפול בילדים ובני נוער שסובלים מחרדה דנטלית וכן מיומנת גם בטיפולי שיניים לילדים בכלי צרכים פיזיים ומנטליים וילדים שעברו חבלות באזור הפה.
מלבד האווירה הנעימה במרפאה והידע הרב והופעתה החייכנית של ד"ר חורי, היא גם הוסמכה להעניק טיפולים באמצעות סדציה והרדמה כללית שיכולים מאוד לתרום בטיפולים לילדים בעיקר אם הילדים לחוצים מקבלת הטיפול או אינם משתפים פעולה.
טיפולי שיניים לילדים ביחס אישי לחוויה דנטאלית חיובית במרפאת השיניים של המומחית ברפואת שיניים וילדים ד"ר חורי אפשר לקבל טיפולי שיניים מסוגים שונים: כתרים טרומיים לילדים המתאימים גם לשיני חלב כמענה לשבר או כשכבת הגנה נוספת לשן, איטום חריצי שיניים לשיניים קבועות כאשר מעוניינים להפחית את הסיכונים לחורים ועששת – שכבת האיטום מקנה הגנה לשן וגם מאפשרת שמירה טובה יותר על היגיינת הפה לאורך זמן.
בנוסף, במרפאה מתבצעים טיפולים כמו סתימות שיניים לילדים וכן עקירת שיניים לילדים וכל זה נעשה בדרך המקצועית ביותר תוך התאמה לכל ילד וילד לפי צרכיו וההמלצות הטיפוליות.
ההורים והילד הם שותפים מלאים לתהליך וד"ר חורי זוכה למחמאות רבות מצד מטופליה על כך שהיא מתחשבת, מקצועית ומצליחה ולהגיע גם לילדים בעלי חרדה דנטאלית וילדים שמסרבים לשבת על הכיסא לצורך בדיקה.
הורים רבים מספרים על ד"ר חורי שהיא רופאת שיניים אנושית, נעימה, מקצועית וסבלנית במיוחד.
ד"ר חורי יודעת גם כיצד לנהל נכון את הביקור הראשון במרפאה וכיצד להפגיש את הילד שזו הפעם הראשונה לו במרפאת שיניים עם מה שנעשה בקליניקה, המכשור וכדומה ולייצר עבור כל מטופל צעיר את החוויה החיובית הטובה ביותר כמו גם לקבל את הטיפול הטוב ביותר.
ד"ר חורי תשמח לעדכן אתכם בכל השלבים ובהליך המלא של הטיפול על שלביו השונים על מנת שגם אתם וגם ילדיכם תדעו בדיוק למה לצפות. המרפאה עצמה נעימה ומשרה תחושה של רוגע.
מוזמנים לעיין באתר האינטרנט של מרפאתה של ד"ר חורי- https://dr-mervatkhoury.co.il/ ולקבל מידע מקצועי רחב אודות הטיפולים השונים, תשובות לשאלות נפוצות וכן ליצור קשר טלפוני על מנת לתאם תור לילדים.
פורסם לראשונה: 10:44, 28.03.22