משפחה היא המרכיב המשמעותי ביותר בחיים של רוב בני האדם. מצד אחד היא מקור לרגעים של שמחה, לסיפוק עצום ולהתרגשויות עוצמתיות, ומצד שני התא המשפחתי עלול לייצר גם קונפליקטים קשים וסכסוכים מרים. בהתאם ישנם מצבים רבים שמחייבים קבלת ייעוץ משפטי וסיוע מתאים: על-מנת למזער את הסיכון לחילוקי דעות שיהפכו למשבר, למשל באמצעות הסכם ממון שנוסח בקפידה ומשקף היטב את האינטרסים של שני בני הזוג. או במטרה לאפשר פרידה ברוח טובה במקרים שבהם ההחלטה היא לא להמשיך את החיים המשותפים.
בכל מצב שכזה בחירת משרד עורכי דין לענייני משפחה בחיפה והקריות היא החלטה קריטית. משרד טל איטקין הוא אחת האופציות המומלצות, בזכות כמה וכמה יתרונות מובהקים.

1 צפייה בגלריה
עו"ד טל איטקין
עו"ד טל איטקין
עו"ד טל איטקין
(יח"צ)

ניסיון יקר ערך וגם התעדכנות מתמדת מכל הבחינות

עורכי דין שמספקים שירותים משפטיים בנושאים הקשורים לתא המשפחתי - הסכמי גירושין, הסכמי ממון, צו הרחקה במקרה של אלימות ועוד - זקוקים גם לניסיון נרחב וגם לידע עדכני.
עורכת הדין טל איטקין עוסקת בתחום מזה למעלה מ-20 שנים. במקביל הרחיבה את השכלתה, וכך למשל הדוקטורט שלה מתמקד בשינויים במבנה המשפחתי בעידן הטכנולוגיה והגלובליזציה. הידע שצברה מאפשר לה להבין טוב יותר, ולעומק, את המורכבות העצומה בכל תיק ותיק, וכך לשמור באופן מיטבי על האינטרסים של הלקוחות.
למידה מתמדת היא מרכיב חובה אצל עורך דין גירושין בצפון גם בגלל השינויים הדרמטיים בפסיקה ובחקיקה. הדוגמה הטובה ביותר היא הפסיקה התקדימית של בית המשפט העליון בתיק 919/15 - פסיקה שמשנה את הכללים לקביעת מזונות במקרים של משמורת משותפת וכשהכנסות ההורים שוות פחות או יותר.

אסטרטגיה שמבוססת על ראייה רחבה ולטווח ארוך

עוצמת הרגשות שמעוררים מצבים שונים בתוך המשפחה מקשה על האנשים שמעורבים בקשר לזהות את הפתרונות הטובים ביותר עבורם. גם מי שמצטיין בקבלת החלטות ויודע להתייחס לשיקולים ענייניים בסיטואציות מורכבות עלול לטעות כשעל הפרק גירושין ופירוק התא המשפחתי. בהתאם אחד התפקידים החשובים של עורך דין גירושין בחיפה והקריות הוא להרגיע את הרוחות ולסייע ללקוח או הלקוחה לראות את המציאות באופן נרחב יותר. דגש קריטי נוסף הוא טובת הילדים וכמו כן חשוב לוודא שהסכם הגירושים נותן מענה מלא גם להתפתחויות עתידיות.
באופן דומה כשמגבשים הסכם קדם נישואין, כלומר הסכם ממון, חשוב גם כן לצפות את העתיד ולכלול התייחסות עקרונית מדויקת לכל התרחישים האפשריים - וזהו עוד אחד מ"סודות" ההצלחה של משרד עו"ד טל איטקין.

ליווי צמוד וזמינות מלאה גם ברגעים קשים

עו"ד לענייני משפחה בצפון אמנם מספק שירותים משפטיים, וזוהי ההתמחות החשובה מכולן, אבל אי אפשר להתעלם מההיבטים הרגשיים. עו"ד טל איטקין דוגלת בתקשורת פתוחה (כמובן בדיסקרטיות מוחלטת) ובזמינות מלאה. כשכל צורך של הלקוח נענה במהירות, וכשהפעולות המשפטיות הנדרשות מתבצעות ברגישות לצד הנחישות, קל יותר להתמודד עם כל קושי. כדאי לזכור שבמקרים רבים ישנן עליות ומורדות, בלתי נמנעות, לאורך הדרך, והליווי הצמוד מאפשר לראות את היעד מכל נקודה לאורך הדרך - ולהגיע אליו!

גירושין בתקופת הקורונה

בתקופה הנוכחית בה נגיף הקורונה המסוכן מתפשט בכל העולם מייצרת גם קונפליקטים משפחתיים רבים מהרגיל. הלחץ משפיע על לא מעט זוגות, ואם גם אצלכם השגרה הפכה לבלתי נסבלת, ההמלצה היא לא לדחות את ההחלטות החשובות ל"אחרי הקורונה" - משום שאין כזה דבר "אחרי הקורונה". המציאות לא תחזור להיות כפי שהייתה ב-2019, ולכן במסגרת ההגבלות והכללים חשוב גם לקבל ייעוץ משפטי איכותי ולפעול לפיו. במקרים של אלימות במשפחה מתחדד הצורך בפעולה מידית - ומשרד עו"ד שמקפיד על זמינות מלאה הוא הכתובת הנכונה.