עם סיום תקופת ההתמחות ועמידה במבחן ההסכמה, ניתן לחוקר הפרטי רישיון שנתי אותו ניתן לחדש לשנה נוספת במידה ולא הוגשו כנגדו תלונות עקב פעילותו ובמידה ולא נפתחו כנגדו הליכים פליליים. חשוב לדעת: רישיון חוקר פרטי מקנה לחוקר את הזכות לעבוד במשרד חקירות, כאשר קבלת רישיון לפתיחת משרד חקירות מחייבת צבירת וותק של 5 שנים כחוק פרטי מורשה וקבלת אישור של וועדה ממונה מטעם משרד המשפטים.
1 צפייה בגלריה
EMI חקירות ומודיעין עסקי
EMI חקירות ומודיעין עסקי
EMI חקירות ומודיעין עסקי
(צילום: PIXABAY)
מה מותר ומה אסור במהלך חקירה פרטית? חקירות פרטיות חייבות להתנהל בהתאם למספר כללי אתיקה מקצועית הכוללים בין היתר: • החוקר הפרטי אינו רשאי להתחזות לכל גורם רשמי כלשהוא • החוקר הפרטי אינו ראשי להציע את עצמו כאיש מקצועי הטעון ברישיון • החוקר הפרטי אינו ראשי לעבור על החוק בשום שלב של החקירה והוא איננו רשאי לבצע האזנות סתר • החוקר הפרטי אינו ראשי להתנות את שכר הטרחה לעבודתו בהתאם לתוצאות החקירה, וזאת למעט חקירות פרטיות בתחום איתור אנשים • החוקר הפרטי אינו ראשי ליזום חקירה פרטית בעקבות מידע שהיגע לידיו
מנגד, החוקר הפרטי רשאי להסתייע בציוד טכנולוגי מתקדם ומאגרי מידע שונים לצורך קידום הליכי החקירה אותה הוא מנהל. כמו כן, הוא רשאי לבצע מעקבים סמויים ולעשות שימוש בטקטיות חקירה כאלו ואחרות אשר אינן נוגדות את כללי האתיקה המקצועית.
סוגי חקירות פרטיות אותן רשאי לנהל חוקר פרטי על פי חוק חוקר פרטי הפועל בהתאם להוראות החוק וכללי האתיקה המקצועית, רשאי לנהל את כל סוגי החקירות הפרטיות להן הוא נדרש בהתאם לבקשת שולחיו שהם: מעסיקיו במשרד החקירות ו/או מזמיני החקירה. לפיכך, חוקר פרטי מוסמך רשאי לנהל חקירות פרטיות בתחום האישות (בגידה, גירושין וכו), חקירות פרטיות בתחום האיכון (איתור אנשים, איתור רכוש וכו), חקירות פרטיות בתחום המודיעין העסקי, חקירות כלכליות ועוד.
EMI - משרד חקירות ומודיעין עסקי עם 30 שנות ניסיון EMI הוא משרד חקירות ומודיעין עסקי בעל וותק וניסיון מקצועי של למעלה מ-30 שנה. המשרד הוקם על ידי יוצאי קהילת המודיעין הישראלי ומועסקים בו מיטב החוקרים הפרטיים המתמחים בכל תחומי החקירה האפשריים. למשרד, יכולות מודיעין גבוהות ומערך איסוף מחקר המבסס את פעילותו על מערכות טכנולוגיות ומאגרי מידע. אם גם אתם מחפשים אחר חוקר פרטי מומלץ, זה הזמן ליצור קשר ישיר ודיסקרטי עם נציגי המשרד ולהבטיח לעצמכם שירותי חקירה המותאמים באופן פרטני לסוג ואופי החקירה הפרטית הנדרשת לכם. לרשות המשרד, שירותי חוקר פרטי בגידות בפריסה ארצית.
למידע נוסף אודות חוקר פרטי, בקרו באתר שלנו - https://www.emipi.co.il