האם צימרים זולים ברמת הגולן עדיין יציעו פינוקי יוקרה לגוף ולנשמה? יש כזה דבר, אפשר למצוא נופש יוקרתי בצפון במחיר מוזל. רוצים נופש זול ברמת הגולן עם בריכה פרטית ומחוממת? אפשר לסמן על זה V ענק. אתם מוזמנים להכיר מתחמי צימרים זולים ברמת הגולן, החל ממחירים של 490 ₪ ללילה.
מחפשים אחר צימרים זולים ברמת הגולן, אבל חייבים שהחופשה עדיין תהיה יוקרתית ומפנקת? צודקים! ככה יוצאים לנופש ב-2020: חוסכים כסף ועדיין מוצאים דילים שווים לנופש בצפון עם בריכות פרטיות ומחוממות, ג'קוזי ואפילו עיסוי טוב. יאללה, בואו נדסקס בענייני עונג.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

נופש בזול ברמת הגולן עם בריכה מחוממת ופרטית

רוצים להתענג על נופש זול בצפון ב-2020, שעדיין יכלול את כל הפינוקים היוקרתיים שכולנו כל כך אוהבים? אנחנו מזמינים אתכם להכיר מתחמי צימרים יוקרתיים בחד נס המציעים חופשה זולה ברמת הגולן, כולל נופש עם בריכות פרטיות.
זה עובד בצורה מאוד פשוטה, וככה למעשה הצרכן הסופי חוסך כסף על נופש ברמת הגולן בזול עם בריכות פרטיות או ג'קוזי: בעלי צימרים ביישוב חד נס אינם תלויים באף גורם מפרסם כזה או אחר, שישווק אותם באינטרנט. 12 מתחמי אירוח כפרי בחד נס התאגדו לכדי קבוצה אחת מנצחת, שמובילה כיום את הנושא של תיירות ברמת הגולן ובצפון, במיוחד בחד נס. אותם 12 בעלי מתחמי אירוח, שאינם תלויים באף גורם מפרסם ומפרסמים את עצמם באינטרנט, מסוגלים כיום להציע לצרכן הסופי צימרים זולים ברמת הגולן עם שלל פינוקים.

מתחמי אירוח כפרי יוקרתי בצפון שוברים את השוק: החל מ-490 ₪

במילים פשוטות, מאחר ואותם בעלי סוויטות וצימרים חוסכים בעצמם כסף על פרסום באינטרנט, הם מסוגלים גם להציע נופשים מוזלים לצרכנים-הנופשים. התוצאה? צימרים SUPER מפנקים במחירים SUPER אטרקטיביים.
למעשה, החל מ-490 ₪ ללילה. חשוב מאוד לציין, מחיר זה מתייחס לחבילות בסיסיות של לינה יוקרתית בצפון. בעוד שמתחם מסוים יכול להציע לכם סוג מסוים של פינוקים במחיר הזה, מתחם צימרים אחר יציע לכם פינוקים מסוגים אחרים.

מה החבילה של נופש יוקרתי בזול ברמת הגולן כוללת?

חשוב לברר מראש בדיוק מה החבילה שלכם כוללת, בין אם הלכתם על צימר זוגי או צימר משפחתי. מחפשים צימר משפחתי זול ברמת הגולן? יש ביישוב חד נס! צימר זול לזוגות ברמת הגולן? גם על זה אפשר לסמן V ענק!
אנחנו מזמינים אתכם להכיר צימרים למשפחות בזול עם בריכות פרטיות, צימר בזול לזוג עם ג'קוזי מבעבע ועוד. כל פינוק שרק תוכלו להעלות בדמיונכם, תוכלו למצוא אותו ביישוב חד נס. בכל מקרה, בין אם אתם מגיעים כמשפחה או בתור זוג, מומלץ גם לברר לגבי צימר עם ארוחת בוקר מפנקת. צימרים בזול ברמת הגולן עם ארוחת בוקר, זוהי חבילת נופש ברמת הגולן, שמומלצת על ידי רוב המטיילים. בעוד שישנם מתחמי צימרים בחד נס עם ארוחות בוקר מאוד מיוחדות המלוות במטעמים תוצרת מקומית, זוהי בהחלט חוויה שמומלץ לחוות.

אטרקציות אוכל ברמת הגולן: צימרים עם פינוק שלא שוכחים

ואם כבר מדברים על חוויות ועל אוכל, אפשר לשלב בין השניים בקלות. תוכלו להזמין עד פתח הצימר שלכם את הסדנאות הבאות: סדנה להכנת שוקולד, סדנה להכנת פיצות, גבינות, חמאה ועוד. בין אם החשקים הקולינריים שלכם נוטים לכיוון המטבח האיטלקי, או לכיוון אחר, תוכלו למצוא צימרים ברמת הגולן שבהם אפשר לארח סדנאות מהסוג הזה.
הסדנאות האלו מתאימות מאוד למשפחות ולזוגות, שמעוניינים בזמן איכות יחדיו הכולל הכנת מטעמים שונים. כיף גדול. חשוב לציין, סדנאות אלו מתאימות גם עבור אירועים קטנים. מחפשים אחר צימר לאירועים קטנים עד 50 איש? אתם מוזמנים להכיר את מתחמי האירוח הכפרי המובילים ביותר ברמת הגולן, שמציעים לכם את חבילות הנופש הכי משתלמות ב-2020.

אירוע עד 50 איש בצפון: צימרים לאירועים מיוחדים

מתחמי צימרים בחד נס מתאימים ביותר לאירועים קטנים עד חמישים אנשים, כולל ימי הולדת, צימרים לימי נישואין ועוד. ואם אתם מחפשים אחר מקום לחגוג בו אירוע פרטי, אפשר למצוא גם צימרים זולים לירח דבש. בכל מקרה, בעלי מתחמי האירוח בחד נס ישמחו לסדר עבורכם סוויטות מפוארות בזול, כך שמומלץ כבר עכשיו לחייג ולספר מה אתם עומדים לחגוג.
ואם כבר מדסקסים בענייני חגיגות, בואו נדבר רגע על אטרקציות ברמת הגולן לקבוצות, אטרקציות המתאימות לאירועים, אטרקציות בצפון לזוגות ועוד. יישוב חד נס ממוקם באחת הנקודות הכי אסטרטגיות ברמת הגולן, וסביבו תוכלו למצוא המון סוגים שונים של אטרקציות.

אילו אטרקציות שוות יש סביב יישוב חד נס?

למשל, ישנן אטרקציות נהיגת שטח עם ג'יפים, כאשר במהלך הטיול אתם אפילו תוכלו לעצור בכנרת עבור אטרקציות ימיות. כיף ענק. אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם המארחים שלכם במתחם האירוח שבחרתם בחד נס, ותוכלו לדבר איתם לגבי אטרקציות מסוגים שונים, אבל לא רק.
קבלו את כל המידע עוד היום על צימרים זולים ברמת הגולן עם בריכות פרטיות, נופש מוזל עם ארוחת בוקר, סוויטות בהנחה עם ג'קוזי, וילה בצפון עם בריכה בזול ועוד.
שתהיה חופשה מהנה!