משת"ל הינה פלטפורמה חדשנית להתמחויות והעשרה בשיטת הקורסים והסדנאות, תוך כדי לימודים מקוונים ופיזיים. השיטה החדשנית מתבססת על מערכות טכנולוגיות חכמות שמבטיחות התאמה אישית לכל תלמיד ביצירתיות רבה.
המערכת מציגה כנסים בארץ ובעולם בשיטת לימוד ולמידה משולבים ליצירת למידה חווייתית. האג'נדה תומכת לימודים פרקטיים בקצב גבוה. יש מקום לשינוי תודעת לימוד באמצעות שינוי סביבות לימוד ופיתוח התמחויות קצרות. העולם אחרי הקורונה לא יהיה אותו העולם וזה הזמן לעשות את ההתאמות הנדרשות.
2 צפייה בגלריה
קול סקול
קול סקול
קול סקול
(יח"צ)

לצורך יישום הרעיון הקימה משת"ל את בית הספר "קול סקול" שמריץ עבורה את הקורסים הבאים:
- ניהול מדיה עסקי (קורסים קצרים עד 40 שעות)
- יזמות (נדל"ן, סטארטפ, קורסים קצרים עד 40 שעות).
בנוסף יילמדו סדנאות קצרות בנושאים: רוח ונפש, קבלה, מיינדפולנס, מדע וחלל, בודהיזם , כלכלת בית, NLP, תקשורת, טכנולוגיות העתיד.
כל תלמיד מקבל גישה למערכת שידורים חיים באזור אישי ולו"ז שידורים מסודר לפי תוכנית הלימוד שלו בהתאמה.
ועוד חידוש – כיתה ניידת. תכירו את ה"קול-קאר" של "קולסקול".
הכיתה הניידת הראשונה בעולם נקראת COOLCAR , כיתות שעוצבו ותוכננו למען הגעה עד לבית שלכם לצורך השלמת לימודים פרונטליים עם מדריך מקצועי ותגבור באופן שוטף. זה קורה במקביל לקורס LIVE (שידורים חיים) בהתאם לתוכנית הלימוד. כל תלמיד יכול להזמין את הכיתה והמדריך עצמאית דרך האתר.

קולקאסט COOLCAST - ללמוד בשידור חי

צילומי השיעורים מתבצעים מאולפן מעוצב ומאובזר בציוד מתקדם ומספר זוויות צילום. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת מערכת שמע מתקדמת. ניתן לראות את המדריך יחד עם מסך העבודה ברזולוציית 4K, גם לשאול ולהיענות במהלך השידור. כל שיעור עולה לארכיון וזמין בכל עת. קורס מצולם זה נשאר ברשותכם באזור האישי באתר לנצח! תמיד ניתן לפנות בשאלה לאיש התמיכה המקצועית באתר.
השיעורים כוללים עבודה פרקטית וכוללת מבחן גמר מסכם באונליין וקבלת תעודה.
כל תוכניות הלימוד של "קול סקול" נמצאות כחלק ממאגר תוכניות הלימוד של משרד החינוך שגם חתום על התעודות.

אז מה בתפריט הלימודים?

- מאופליין לאונליין - בעלי עסקים ילמדו כיצד לנהל אתר מכירות במערכת WOOCOMMERCE, בניית דפי מוצר, ניהול תוכן באתר, ניהול משתמשים, ניהול מכירות, לוגיסטיקה, אנליטיקה, ועוד. בסוף הקורס בעל העסק יהנה מאתר מכירות פעיל!
- יזמות סטארט-אפ - מן החזון אל הפועל. כיצד מקימים סטארט-אפ? כיצד מגייסים משקיעים ואיך נציג את הרעיון שלנו? תוכניות עבודה, בניית יעדים, בניית תוכנית עסקית, ניהול צוות, הרצאות העשרה ומוטיבציה. ניתן לקחת חלק בקהילת היזמים שלנו.
- קורס ניהול מדיה לבעלי עסקים "אקזקיוטיב" - הכרת כל פלטפורמות השיווק הגדולות בעולם באופן מעמיק, קריאת נתוני מדיה, החזרי השקעה במדיה, מושגים, אנליטיקה והבנת דוחות שיווק ומכירות.
- דרופשיפינג - קורס פתיחת חנות מקוונת וניהול ספקים ולוגיסטיקה.
- NLP לעסקים - שינוי תודעה מהיר למצב הצלחה. התמודדות עם לחצים, טיפול רגשי לתנועה קדימה ליעד.
- הקמפיינר האולטימטיבי - ניהול והקמת קמפיינים בפלטפורמות השיווק המובילות בעולם: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טאבולה.
- סדנא לכלכלת הבית – ניהול כלכלת הבית, ניהול קופות חסכון, תוכנית הוצאות קבועות ושוטפות וכיצד לשמור על עתידנו ועל עתיד ילדנו.
- יזמות נדל"ן - כיצד ליזום ולשווק עסקאות נדל"ן? קבלו כלים היום למקצוע הוותיק והיציב ביותר בעולם המודרני.
- קורס סודות הקבלה - קורס בסודות הקבלה העתיקה.
- מיינדפולנס - לחיות כאן ועכשיו.

2 צפייה בגלריה
תוכנית קול סקול
תוכנית קול סקול
תוכנית קול סקול
(יח"צ)

העומד בראש הפרוייקט הוא עידן רואה (37) מר"ג. ב-2004 החל לעסוק בפרסום ושיווק והוביל קמפיינים לחברות גדולות בישראל. רואה התפרסם בכתיבת תוכנות טכנולוגיות לצורך בניית מערכי לימוד חדשניים, הקים ומכר סטארט אפ בתחום החינוך.

"המשימה הנוכחית שלי היא להתאים את בית הספר לתלמיד הישראלי ב-2021. התלמיד הוא טכנולוגי, בעל חלוקת קשב, מהיר וקצר סבלנות. רק טכנולוגיה מתקדמת וגירוי ויזואלי יעשו את העבודה. הצורך להחזיק בתואר פחת בגלל ריבוי סטודנטים בעלי תואר ראשון ושני. היום שם המשחק הוא המקצעות ושליטה בכלים של העולם החדש והאינטרנטי".
כל תוכניות הלימוד נמצאות כחלק ממשרד החינוך.