מי מאיתנו לא היה רוצה להתחדש, להתאוורר וליצור מראה חדש לדירה שלנו לקראת האביב וחג הפסח? העניין הוא שהרצון ליצור שינוי במרחב שלנו מתנגש עם הברדק שכרוך בהכנסת בעלי מקצוע הביתה.
במקום לחשוש מהאבק, הרעש, הלכלוך ותהליך קבלת ההחלטות, קבלו טיפים שיקלו על יישום התהליך כולו. הדס שלף מעצבת הפנים, מציירת את המסלול המלא החל משלב הרעיון ועד ליישום בשטח.
שלב 1: נתחיל בתכנון מותאם ומדוייק! שלב הפרוגרמה הוא שלב חשוב ביותר, אל תמהרו להחליט. בדקו מספר סקיצות, דייקו את הצרכים וחישבו תמיד קדימה. זכרו הילדים גדלים, והגדולים מתבגרים.
שלב 2: נבחר בחומרים ושילובים נכונים תוך התייחסות לתקציב מוקפד ומוגדר מראש. נסו לבחור חומרים הקיימים במלאי, זמינים, ללא תלות בזמני ייבוא.
1 צפייה בגלריה
הדס שלף מעצבת פנים
הדס שלף מעצבת פנים
הדס שלף מעצבת פנים
(צילום: יח"צ)
שלב 3: הכינו סט תוכניות מסודר לקבלן המבצע, זה חוסך הרבה טעויות ואי דיוקים. בצורה זו הקבלן יוכל לתזמן ולהתחייב על משך זמן הפרוייקט.
שלב 4: שריינו את כל החומרים אצל הספקים עוד לפני תחילת העבודה בשטח, זה יחסוך עיכובים לא צפויים בלוז.
שלב 5: קיימו פגישת תיאום ציפיות בין כל בעלי המקצוע בשטח, הדבר יתרום לאווירה חיובית בשטח וליצירת אחריות הדדית.
שלב 6: היעזרו במנהל פרוייקט שיוכל לפקח על טיב העבודה, לוחות הזמנים. מנהל יוכל לקשר בין כל בעלי המקצוע ולערב אתכם כשיש סיבה מוצדקת.
שלב 7: השתדלו לעבוד עם מעצב/ת פנים שיוכל להיות זמין ונגיש אליכם בזמן העבודה באתר. כשיצוץ הבלת"ם יוכל המעצ/ת להגיע לשטח ולתת פתרון מיידי לבעיה. בפרוייקט קצר ולחוץ, יש משמעות רבה לזמני קבלת ההחלטות.

לדף הפייסבוק - https://www.facebook.com/hadas.shelef