מקדונלדס לאור הנחיות קורונה החדשות, מקדונלד'ס פועלת במתכונת מיוחדת ומפעילה מעל 50 סניפים ברחבי הארץ, להזמנות מקדרייב, הזמנות טייק אווי באפליקציה ובאתר והזמנות משלוחים של מק דליברי, וולט ותן ביס. הרשת מציעה צבירה כפולה של מק קוינס למזמינים באפליקציה המזכים בהנחה/הטבה בקנייה הבאה, על כל הזמנה באפליקציה או באתר.
רשת בורגרים Burgerim מציעה שירות משלוחים וטייק אווי בכל סניפי הרשת.
3 צפייה בגלריה
בורגרים
בורגרים
בורגרים
(צילום: חיים יוסף)
רשת מוזס מתגברת את שירותי המשלוחים ומציעה 5% למזמינים משלוח ו-15% הנחה לטייק אווי, דרך אתר ואפליקציית הרשת.
רשת מסעדות ההמבורגרים BBB נערכת ותציע, החל מהיום הנחה בגובה 15% למזמינים משלוחים או טייק אווי דרך אתר הרשת.
רשת פיצה שמש מעניקה את האפשרות להזמין משלוחים מ-30 סניפים (מתוך 62) שיש לרשת ברחבי הארץ. עלות כל מגש משפחתי במשלוח הינו 20 שקלים. עלות המשלוח משתנה מסניף לסניף. כל הפרטים בטלפון 1700-709-700.
רשת ריבר האסיאתית מתגברת את מערך המשלוחים ודואגת שיהיה לכם טעים גם בבית ובטייק אווי. שעות המשלוחים וטייק אווי בתאום : 12:00-23:30 כל ימות השבוע מינימום הזמנה : 55 שקלים. דמי משלוח : 11 שקלים.
3 צפייה בגלריה
ריבר משלוחים
ריבר משלוחים
ריבר משלוחים
(צילום: מרקט מי)
קבוצת "קפה קפה" מפעילה את הרשתות שבאחזקתה במתכונת של "טייק אווי" ו/או משלוחים. בין הרשתות של הקבוצה: "קפה קפה", "לחם ארז", "פרש קיטשן", "כספי", "רובן", "נגיסה", "פיאנו פיאנו", "הסושיה", "ווק קווי", "פיצה פורמנ'ס", "סחבק", "פרנג'ליקו" ו-LELO.
רשת הקונדיטוריות "קונדיטוריות שמו" בבעלות השף-קונדיטור מיקי שמו משיקה לראשונה שירות משלוחים באזורי גוש דן, השרון וצפון הארץ. בין המוצרים שניתן להזמין: מגוון רחב של עוגות, עוגיות, לחמים טריים, קישים, קראנצים ועוד שלל מאפים.
רשת רולדין מעדכנת כי סניפי הרשת פתוחים במתכונת טייק אווי בלבד, ללא ישיבה, למעט סניפי הקניונים שישארו סגורים. בסניפים הפתוחים בכל זמן נתון יוכלו להיות עד 7 לקוחות בסניף כאשר ניתן לקצר את זמן ההמתנה באמצעות איסוף עצמי מהסניף. מוזמנים להתקשר והמוצרים ימתינו ארוזים בסניף. בחלק מהסניפים יש גם שליחיות.
3 צפייה בגלריה
קונדיטוריית שמו
קונדיטוריית שמו
קונדיטוריית שמו
(צילום: דניאל לילה)
רשת ג׳פניקה ממשיכה להפעיל את מערך המשלוחים שלה ובמקביל תקים מערך טייק אווי מיוחד על מנת לתת מענה לקהל הלקוחות ולעמוד בביקוש המסתמן. בנוסף, הרשת מבטלת את דמי המשלוח בהזמנות.
רשת המעדניות "באשר פרומז׳רי" מציעה מגשי אירוח של גבינות ודליקטסים עד הבית.
חברת "תן ביס" ממשיכה להפעיל את מערכת המשלוחים כסדרה בפריסה ארצית, הן בשליחויות והן בפיק אפ מהמסעדה עצמה. אפשר לבדוק באתר או באפליקציה את המסעדות אשר עדכנו שהן פעילות נכון לצו השעה. לאור ההנחיות העדכניות ממשרד הבריאות החברה עברה למתכונת "מסירה ללא מגע" והמשלוח יונח ליד הדלת.