התרגשות בעיריית חיפה: היום (ג') החלה עינת קליש רותם באופן רשמי את כהונתה כראש העיר חיפה. רבים הגיעו הבוקר לבניין העירייה על מנת לחלוק לה כבוד ולברך אותה. קליש לנוכחים: "כבר התחלנו לעבוד".
2 צפייה בגלריה
עינת קליש. צילום: רמי שלוש
עינת קליש. צילום: רמי שלוש
עינת קליש. צילום: רמי שלוש
היום נפרדה חיפה באופן רשמי מראש העיר, יונה יהב, כאשר קליש נכנסה לתפקיד. הבוקר הגיעה קליש לבניין העירייה כאשר רבים המתינו לה במקום בירכו אותה על הניצחון ואיחלו לה בהצלחה.
קליש הודתה למי שתמך בה, והודיעה שכבר החלה לעבוד. "אני מתרגשת להיות פה, מתרגשת לראות את כולם. זה בוקר היסטורי לעיר שלנו. אין ספק שקרה דבר גדול בעיר. האנשים שאתם רואים פה, הם שהביאו אותי למקום הזה", אמרה קליש.
"אחרי שש שנים אני והצוות שלי למדנו את כל הבעיות של חיפה וכל מצוקות התושבים, ואנחנו מחכים בקוצר רוח להתחיל לעבוד, לשנות ולעשות את כל הדברים לשמם הגענו. אנחנו כבר אחרי כמה ימים טובים של עבודה. אני מקווה שבקרוב מאוד נתחיל לראות שינויים כבר בעיר".
2 צפייה בגלריה
עינת קליש רותם. צילום: רמי שלוש
עינת קליש רותם. צילום: רמי שלוש
עינת קליש רותם. צילום: רמי שלוש
לשאלות הנוכחים השיבה קליש כי בין הדברים הראשונים שתעשה - טיפול בתוכניות שמאושרות היום בועדות התכנון ובנייה והנוגעות למפרץ חיפה. "המטרות הראשונות הן לבדוק מה קורה במפרץ חיפה, שדה התעופה, התוכנית להוסיף תחנת כוח לבתי זיקוק ועוד", אמרה.
"קורים דברים מדאיגים במפרץ חיפה שאנחנו לומדים אותם היום לעומק, ואנחנו נמצאים שם בכל הכוח ולא נרפה. אנחנו מאמינים שיש דברים הפיכים. ולא נשאיר אף אבן אחת לא הפוכה".
חברי מועצת העירייה החדשים יחלו את כהונתם בישיבת מועצה חגיגית שתתקיים ביום שלישי הבא. בישיבה זו ימסרו חברי המועצה הצהרת אמונים ויבחרו את סגני ראש העיר ואת חברי וועדות המועצה השונות.