חיים צורי: להמשיך את העשייה תושבים יקרים, ביום שלישי הקרוב ניפגש כולנו בקלפיות לקבוע את המשך עתיד התפתחותה של העיר שאנחנו כל כך אוהבים - קרית מוצקין. עיר שבה נולדנו, עיר שבה החלטנו לגדל את ילדינו. עיר שהיא קודם כל ולפני הכל בית - בית חם, נקי ומסודר. בית שאנחנו גאים לגור בו ולשמור עליו.
7 צפייה בגלריה
חיים צורי. צילום דורון גולן
חיים צורי. צילום דורון גולן
חיים צורי. צילום דורון גולן
חמש שנים חלפו מאז הבחירות הקודמות, בהן הצלחנו להשלים את המשימות והיעדים שהצבנו לנו ובהם השבחת החינוך והספורט, בניית בתי ספר וגני ילדים, טיפול באיכות החיים, בתרבות והקמת מרכזים לצעירים העיר.
עכשיו פנינו קדימה, כשלפנינו עוד יעדים רבים, אותם התחלנו כבר לממש. בניית חטיבות ביניים חדשות, הקמת קונסרבטוריון חדש, הקמת מועצת תלמידים סטטוטורית המייעצת לראש העיר, הקמת מתחם ספורט עירוני שיכלול מגרש כדורסל מתקדם, קט רגל ומתקני ספורט נוספים, חידוש המרחב העירוני והקמת מדרחוב בתי הקפה. זאת בנוסף לשמירה על הקיים, עבודה לא פשוטה בפני עצמה.
החודשים האחרונים היוו בשבילי הפתעה. כן, גם אני, שעברתי יותר ממערכת בחירות אחת, ונחשפתי במהלך השנים ללא מעט רפש, הכפשות, הבטחות שווא ואמירות שאין אחריהן דבר, מצאתי את עצמי מופתע מהכמות של כל אלו במהלך הקמפיין האחרון, והכל בעמודי פייסבוק פיקטיביים או אנונימיים, תחת שמות פיקטיביים. כאלו שמה שעומד אחריהם זה רק שרת מרוחק אי שם בעולם. בקיצור, "פייק ניוז". ובכמויות.
במהלך הקמפיין גזרתי על עצמי שתיקה ואף הוריתי לפעילים ולאלפי התומכים של מוצקינטו ושלי לא להיות חלק מהטירוף הזה. מקווה שהצלחתי. האמנתי אז, ואני מאמין גם היום, שאתם, תושבי העיר, שאוהבים את העיר, אתם תהיו התשובה הטובה ביותר ותתנו לי ולסיעתי, מוצקינטו, את הכוח להמשיך ולעבוד עבורכם. בשביל זה אנחנו פה. זה מה שעשינו וזה מה שנמשיך לעשות. נטו עשייה. כך היה וכך יהיה. שלכם, חיים צורי ומוצקינטו.
ציקי אבישר: להביא שינוי אני רץ לראשות העיר קרית מוצקין על מנת להוביל אותה בעשור הבא. הגעתי לישורת האחרונה לא רק בזכות עצמי או לבדי, וגם הבחירה בי איננה רק בי.
בשנתיים האחרונות, מאז ייסדתי את תנועת 'רוח חדשה במוצקין', הצטרפו אלי אנשים רבים שהם מלח הארץ, ספוגים בערכים ציוניים, נחושים לחדש את פניה של מוצקין, לתרום מניסיונם העשיר ולהוכיח שאפשר לעשות פוליטיקה שונה, מצפונית, ערכית, נקייה ואפקטיבית יותר.
שותפיי ואני מייצגים את הרוב שיושב 'על הספה', אבל אנחנו קמנו לעשות מעשה, תוך התמודדות עם משוכות מורכבות, אף יותר משניתן לשער, חשופים כל היום לאינטרסים זרים וציניים.
7 צפייה בגלריה
ציקי אבישר. צילום: נחום סגל
ציקי אבישר. צילום: נחום סגל
ציקי אבישר. צילום: נחום סגל
אני כאן גם בזכות החינוך שקיבלתי בבית הוריי ובמיוחד בזכות אמי היקרה שתבדל"א, שגידלה אותנו, אחותי ואחי, לאחר שליבו של אבי נדם באמצע החיים, כך סתם, והוא רק בן 46.
בזכות המחנכים המשובחים והמורים שליוו אותי בראשית חיי הצעירים, בזכות מפקדיי ופקודיי בצבא, מרציי באוניברסיטה העברית בירושלים ובראשם חתן פרס ישראל הפרופ' אריה שחר ז"ל, ובזכות מנהיגי הארץ הזאת, שזכיתי לראותם גם מקרוב, אריאל שרון ז"ל, אהוד אולמרט ובנימין נתניהו, ועוד מגוון רחב של אנשים שפגשתי בארצי ובתבל.
בעולם של אינסוף גירויים, החשיפה הציבורית הופכת מהירה ושטחית, וכך גם ההתייחסות של רבים מאיתנו כלפי הדברים החשובים שקובעים איך ייראו חיינו, ובראשם - הפוליטיקה. מי שמתרחק מהפוליטיקה, סופו שהפוליטיקה תתרחק ממנו, וכשאנחנו לא משפיעים עליה לטובה, ברור שהיא תשפיע עלינו לרעה.
אחת לחמש שנים ניתנת לאדם ההזדמנות להשפיע על עתידו וסביבתו. העת הזו הגיעה. הבחירות בפתח. אני קורא לכם להצביע, להשפיע ולהתחדש.
דוד אבן צור: להגשים חלומות חג בחירות שמח לכולם, יום שלישי הקרוב הוא יום חג לכולנו ובמיוחד לדמוקרטיה שלנו. היום הזה הוא ההזדמנות של כל אחת ואחד מכם להשפיע על מה שקורה בעיר שלנו, בשכונה וברחוב שלכם.
7 צפייה בגלריה
דוד אבן צור. צילום: נחום סגל
דוד אבן צור. צילום: נחום סגל
דוד אבן צור. צילום: נחום סגל
זו ההזדמנות שלכם לומר לנו, נבחרי הציבור, עד כמה עמדנו בציפיות ועד כמה מילאנו באמונה את שליחותנו, אליה יצאנו בזכות המנדט, שאתם הבוחרים, הפקדתם בידנו לפני חמש שנים.
קרית ים עשתה בחמש השנים האחרונות כברת דרך משמעותית בבניית עתידה. עוד ועוד מנופים כובשים את קו האופק שלנו והופכים את ההתחדשות העירונית לעובדה קיימת בשטח.
גינות המשחק, גני הילדים, חצרות בתי הספר כמו גם מערכת החינוך כולה עברו מתיחת פנים כללית והשתנו לבלי היכר. השירות לתושב כמו גם השקיפות העירונית עברו מהפך מוחלט.
גיבשנו אמנת שירות מחייבת, הוצאנו לפועל תוכנית עירונית לרישות אופטי המאפשר הנגשת מצלמות אבטחה בכל פינה, והשלמנו תוכנית מתאר עירונית לשנים הקרובות. הרבה מאוד נעשה בחמש השנים האחרונות בזכותכם, אך הרבה עוד צריך להיעשות.
כדי להשלים את המלאכה אני זקוק לאמונכם ולקולכם ביום שלישי הקרוב. מאחורי כל ראש עיר מצליח עומדת נבחרת עירונית מצליחה, וכזו היא נבחרת "חי למועצת העיר" שבראשה אני עומד.
רק בעזרת הנבחרת הזו, ובתמיכתכם המלאה בנבחרת שלי למועצה, אוכל להגשים את החלומות של כולנו ולהוציא אותם לפועל, בלי לשלם מחיר קואליציוני יקר ומיותר.
עשינו דרך מדהימה בחמש שנים, ואתם יכולים להיות בטוחים שהטוב ביותר עוד לפנינו. ביום שלישי הקרוב בואו לקלפי ותצביעו חי למועצת העיר ודוד אבן צור לראשות העיר - תבואו, תצביעו, תשפיעו!
שלומי טל: יש לי חזון כסגן ראש העיר לשעבר וכתושב העיר שמתנדב יותר מ-25 שנה לטובת העיר – יש לי חזון!
7 צפייה בגלריה
שלומי טל. צילום: פרטי
שלומי טל. צילום: פרטי
שלומי טל. צילום: פרטי
יש לי חזון ובו קרית ים היא עיר של חינוך ותרבות, שתושביה יהיו גאים להגיד שהם בוגרי מערכת החינוך שלה. יש לי חזון ובו הנוער שלנו מגיע לצבא עם נקודת זינוק טובה בהרבה ממה שהם מגיעים היום. יש לי חזון ובו סטודנטים תושבי העיר יקבלו מלגה ראויה על כך שהם יתנדבו עם הנוער שלנו, ובכך נתחיל גלגל של הצלחות בעיר.
יש לי חזון ובו זוגות צעירים עוברים לקרית ים מכיוון שזאת עיר שנכון לגדל בה את הילדים. יש לי חזון ובו האוכלוסייה המבוגרת לא תחשוב פעמיים לפני שתצא החוצה לרחובות העיר, אפילו אם קצת חשוך בחוץ.
יש לי חזון ובו אנו נצליח לשלב בצורה ראויה ומכבדת את כל האוכלוסיות הייחודיות שזכינו שיהיו פה. יש לי חזון ובו קרית ים נמצאת בכותרות רק באור חיובי, בזכות הדברים הטובים שהתושבים שלה עשו. יש לי חזון ובו קרית ים הופכת להיות בירת החוף של הצפון ולא רק של הקריות, שהטיילת תתפתח ונוכל ליהנות מהמשאב הכי יפה בטבע בצורה הראויה לו.
יש לי חזון ובו כאשר תושבי קרית ים יכירו אנשים חדשים, הם יגידו בגאווה כי הם מקרית ים והם בוגרי מערכת החינוך של העיר, ובחזון, האנשים שיהיו ממולם יתרשמו מהם, כי רק אתמול שמעו בחדשות על ההצלחות של תושבי הקריה.
אם גם לכם יש חזון כזה, שבו אתם רואים את הפוטנציאל הענק שיש לקרייה שלנו קם לתחייה – בואו לעזור לנו. ביום שלישי כולנו יוצאים מהבתים להצביע ולבחור נכון! שלומי טל לראשות העיר ו־"כ", בוחרים נכון למועצה - כי רק ככה נוכל להגשים את החזון!".
יעקב פרץ: למען עתיד ילדינו "ביום שלישי ייערכו הבחירות לרשויות המקומיות שיקבעו את עתיד ערי ישראל בחמש השנים הבאות. מדובר בזכות דמוקרטית שכל אדם צריך לממש, מתוך הבנה כי התהליך הדמוקרטי הוא בסיס לקיום החברה הישראלית.
7 צפייה בגלריה
יעקב פרץ. צילום: דורון גולן
יעקב פרץ. צילום: דורון גולן
יעקב פרץ. צילום: דורון גולן
"נולדתי, התחנכתי ובגרתי בקרית אתא. כאן הקמתי את ביתי וכאן נולדו ילדיי. אני מכיר כל אבן וכל שביל בעיר. אני זוכר את קרית אתא של ימים עברו ומביט בגאווה בקרית אתא של היום
הצלחנו לבסס כאן מערכת חינוך, מהטובות ביותר בארץ, ששיעור הזכאים לבגרות בה הוא הגבוה באזור. שיעור הגיוס לצה"ל וליחידות מובחרות הוא מהגבוהים בערים הגדולות בארץ. אנו מקיימים מערכות חינוך תומכות לתלמידים מתקשים ולתלמידים מצטיינים באופן שיממש את הפוטנציאל בכל אחת ואחד מילדי העיר.
הקמנו מערכות תשתית נרחבות, צירי תנועה בינעירוניים ועירוניים אשר הופכים את קרית אתא לנגישה מכל רחבי המטרופולין הצפוני ולאטרקטיבית ליזמים ולתושבים כאחד.
אנו מבצעים עבודות תשתית לשיקום שכונות מגורים ותיקות, לשיקום והקמת פארקים וגני שעשועים בכל רחבי העיר לצד תכנון ובניה של שכונות מגורים חדשות ברמה גבוהה, אשר יתנו מענה לזוגות צעירים ולתושבי העיר.
ההשקעות האדירות בחינוך, בתשתיות, ברווחה ובשירותים העירוניים הופכות את קרית אתא לעיר חזקה ואיתנה, תוך שמירה על איזון תקציבי, כאשר הארנונה הנגבית מתושבי העיר היא הנמוכה ביותר בקריות. קרית אתא היא עיר נפלאה, ומתגוררים בה תושבים נפלאים.
בכל שנותיי בעשייה הציבורית לא ביקשתי דבר מלבד לעשות ולפעול למען העיר ותושביה. עדיין נותרה לנו עבודה להשלים. אני וחבריי זקוקים לתמיכתם. ביחד נהפוך את קרית אתא לטובה יותר - למען עתיד ילדינו".
אלי דוקורסקי: פניי לאתגרי העתיד ביום שלישי הבא תקבעו אתם את פני העיר קרית ביאליק לשנים הבאות. אני משלים קדנציה שנייה ומסתכל בגאווה רבה על הישגינו והצלחותיה של העיר. מקום 8 בארץ בהשקעה פר תושב, מקום 1 בארץ בין העיריות בהשקעה פר תלמיד בחינוך, בהקמת פארקים וטיילות, חידוש תשתיות, החלפת כל תאורת הרחובות ועוד. פניי נשואות לאתגרי העתיד.
7 צפייה בגלריה
דוקורסקי. צילום: דורון גולן
דוקורסקי. צילום: דורון גולן
דוקורסקי. צילום: דורון גולן
הבחירות הפעם הן בעיקר למועצת העיר. אני חושש כי עובדת היותי מועמד יחיד לראשות העיר תשאיר רבים מכם בבית, מתוך הנחה כי ממילא אבחר. זאת סכנה גדולה לתושבים עצמם, שעלולים לקום למחרת הבחירות למועצה מרובת סיעות, אשר תקשה עלי לתפקד. אחוז הצבעה נמוך יגדיל הדרישות של הסיעות הקטנות ויביא למחירים פוליטיים כבדים שאותם הציבור ישלם
אחוז הצבעה גבוה יבטיח במועצה רוב לסיעת "חי" בראשותי ויאפשר לי לנהל את העיר כאשר אני משוחרר מלחצים ואינטרסים קואליציוניים, והמרוויחים מכך תהיו אתם. סיעת "חי" גדולה ומשמעותית תאפשר קואליציה יציבה והמשך תנופת העשייה.
אני פונה לתושבי עירנו, צאו להצביע. היו חלק מיום חגיגת הדמוקרטיה בקרית ביאליק היפה מכולן, אפשרו לי להמשיך להנהיג את העיר להצלחה.
אבי רוטמן: בחירות גורליות לעתיד תושבים יקרים, בחירות אלה הן גורליות לעתידה של קרית מוצקין, מכיוון שהן יקבעו לאן מוצקין תצעד בחמש שנים הבאות, והחשוב מכל - מי יצעיד אותה לעתיד טוב יותר.
7 צפייה בגלריה
אבי רוטמן. צילום: דורון גולן
אבי רוטמן. צילום: דורון גולן
אבי רוטמן. צילום: דורון גולן
אני משרת אתכם, תושבים יקרים, כבר 15 שנה בהתנדבות במועצת העיר. ניהלתי מאבקים לטובת העיר, שחלקם ידועים וחלקם לא. עצרתי את הקמת אסדות הגז מול בתינו, הורדתי אנטנות סלולריות מכמה רבי קומות בעיר, נאבקתי על הורדת מחירי הקייטנות ואפילו התפטרתי מסגנות ראשות העיר על כך. באתי לעבוד, ועבדתי 15 שנה ללא שכר בהתנדבות עבורכם.
תושבים יקרים, אני מבקש את תמיכתכם מהסיבה שאני רוצה לקחת את מוצקין לעתיד טוב יותר, לילדינו ולנו, בכל הפרמטרים. אני רוצה לקדם שינוי מהותי במערכת החינוך שלנו, מהמעונות ועד בתי הספר התיכוניים, להתנהל אחרת במסגרות אלו, לשנות גישה ולנהל את המערכת הזו מחוץ לקופסה
אני רוצה לשנות את העיר בנושא איכות הסביבה, להילחם בכל המזהמים והריחות במפעלים שמסביבנו ושגורמים לנו לתחלואה. יש במוצקין שכבות חלשות שלא מקבלות מענה הולם. אני רוצה להרחיב את נושא הרווחה, להגדיל את התקציב שלו כדי לתת מענה הולם, ולצמצם פערים בין השכבות החלשות בעיר. יש עוד המון דברים שאני רוצה לשנות - אפשר לקרוא אותם במצע שלי.
תושבים יקרים, אני יודע שעברנו מערכת בחירות מבישה, מלאה בהשמצות קללות וגידופים. אני, אבי רוטמן, בעל צל"ש הרמטכ"ל, מנהל בכיר בתעשייה הביטחונית בישראל, מבקש את הקול שלכם, מבקש את התמיכה שלכם לניהול העיר, כאיש עם ניסיון וללא רבב בעברו.
העיר של כולנו בידיים שלכם, והכי חשוב - קומו, בחרו, ממשו את הזכות הדמוקרטית, שמסמלת יותר מכל את החירות והחופש שלנו פה בארץ. שלכם, אבי רוטמן.