הרב הראשי של קרית מוצקין, דוד דרוקמן, צולם הבוקר (א') כאשר הוא מסיר שלטים של מפלגת ש"ס בקרית מוצקין. יו"ר סיעת ש"ס, הרב שמעון ביטון: "זו צרות עין".
ביום שישי האחרון תלה יו"ר סיעת ש"ס בקרית מוצקין, הרב שמעון ביטון, שלטים של מפלגתו על גדר בית קפה בעיר. "לאחר שתלתי את השלטים התקשרו לומר לי שמישהו הסיר אותם", סיפר ביטון.
"הבוקר (ראשון) תליתי את השלטים פעם נוספת וביקשתי מהחתן שלי שעובד באיזור שינסה לראות מי מסיר אותם. לאחר פרק זמן הגיע הרב דרוקמן והסיר את השלטים. החתן שלי צילם אותו בשעת מעשה ואף שאל אותו לפשר מעשיו".
לדברי ביטון, הרב מכפיש אותו כבר מספר חודשים. "הוא כנראה כועס שאני עם צורי ולא נלחמתי איתו", אמר. "הוא לוקח תמונות אישיות שלי מהפייסבוק ומכפיש אותי וטוען שאני לא מתנהג באופן צנוע ולא מתנהג כרב. הגבתי לו מספר פעמים, אבל הפסקתי. יש גם דיבורים שאני אהיה הרב הראשי הספרדי של העיר וכנראה זה מפריע לו".
בעקבות האירוע, שלח דרוקמן הודעה בווטצאפ בה התוודה על מעשיו. "להווי ידוע כי היום במו ידיי הורדתי מודעות תעמולה של שמעון ביטון המכנה את עצמו "רב"", כתב.
1 צפייה בגלריה
הרב דרוקמן. צילום: פרטי
הרב דרוקמן. צילום: פרטי
הרב דרוקמן. צילום: פרטי
"הנ"ל מתנהג באופן החורג מכללי הצניעות והקדושה המקובלים בקרב ציבור יראי ה', ומצויות בידי הוכחות חותכות לכך, ולפיכך הנ"ל אינו ראוי לתואר רב. אינני מתערב בענייני הבחירות, ברם במסגרת תפקידי כמרא דאתרא אני חייב לעמוד על משמר הקדושה, ובכלל זה: לא לאפשר למאחזי עיניים לפרוץ את גבולות הצניעות והקדושה".
בתגובה לטענות של ביטון מסר הרב דרוקמן: "המחאה שלי לא הייתה נגד ש"ס, אלא נגד אדם (שמעון ביטון) שמאחז עיני הציבור ומציג את עצמו כ-א. רב ב. חרדי. לגבי עצם הורדת הפרסום (שאני גאה בהורדתו) הנני להעיר שבסך הכל גיליתי אזרחות טובה כי הפרסום נתלה באופן לא חוקי.
"מכבסת מילים: אפשר להגדיר את זה כ"הכפשה" ואפשר להגדיר זאת כמטרה נעלית להתריע בציבור של יראי השם אודות אדם שמציג את עצמו כ"רב" וכ"חרדי" בעוד שאורחות חייו אינם תואמים תוארים אלה."צרות עין"? אני לא כל כך חלש בעברית ובסיפרות - ועדיין אינני מבין מה הקשר".