חבר מועצת העיר קרית ים, עו"ד מורדי פיזיצקי, הודיע השבוע בדף הפייסבוק שלו כי החליט לרוץ לראשות העירי בראש רשימה עצמאית, 'קרית ים נטו'.
1 צפייה בגלריה
עו"ד מורדי פיזיצקי. צילום: מיכל ראובן
עו"ד מורדי פיזיצקי. צילום: מיכל ראובן
עו"ד מורדי פיזיצקי. צילום: מיכל ראובן
בבחירות האחרונות נבחר פיזיצקי למועצת העיר במסגרת הרשימה 'קרית ים ביתנו', בראשות סגן ראש העיר, אדם אמילוב. בפוסט שהעלה הכריז על התמודדתו בעקבות פניות של תושבים רבים.
"כמי ששורשיו נטועים עמוקות באדמתה, עיר בה גדלתי וצמחתי באחת השכונות הקשות בעיר, בה התחנכתי ובה בניתי את ביתי, חינכתי וגידלתי את שלושת ילדיי.
"במשך חמש שנים עמדתי לרשותכם כחבר מועצה מן המניין, חבר וועדת המכרזים וכחבר הוועדה לתכנון ובניה המשותפת לשלוש הרשויות המקומיות. כנגד כל הסיכויים, הדעות הקדומות והסטריאוטיפים, הגעתי לאן ששאפתי.
"סיפור חיי פרוס לפניכם כעולה חדש מגיאורגיה של שנות ה-70' בשכונה ד' בעיר, עבור בהיותי נהג מונית כ-20 שנים, וכלה בלימודי המשפטים אליהם ניגשתי בהיותי בן 40 ללא תעודת בגרות, אותם צלחתי בעזרת משפחתי האוהבת אשר עמדה תמיד לצידי ולנגד עיני".
עו"ד פיזיצקי אמר כי יפנה לשני המתמודדים האחרים ויציע שיוותרו, כמו שהוא מתכוון לעשות, על מחצית משכרם. הוא גם התחייב כי לא ימנה סגן בשכר "על מנת שלא להעמיס על קופת העיר הדלילה".