דיוקן של נערה עולה באש (צרפת, 2019)
צרפת, 1770. מריאן, ציירת צעירה ויפה, נשכרת על מנת לצייר את דיוקנה של אלואיז בת המעמד הגבוה, לקראת חתונתה הקרבה. אלא שאלואיז לא מעוניינת להתחתן, ולכן מסרבת לשתף פעולה עם ההכנות לחתונה בכלל, ועם ציור הדיוקן בפרט. מריאן מחליטה להסתיר את העובדה שהיא ציירת ומציגה את עצמה כבת לוויה שנועדה להנעים את זמנה של אלואיז, ובד בבד היא מתבוננת בה, יום אחר יום, ומציירת אותה בסתר.
בימוי: סלין סיאמה. שחקנים: אדל האנל, נעמי מרלן.
המחשמלים (ישראל, 2019)
הלקת "המחשמלים" זכתה בתואר תגלית השנה של שנת 1984 עם להיט שאף אחד לא זוכר. מאז היא מתברברת בדרך לכבוש את העולם. 30 שנה אחרי, הלהקה מקרטעת בין חלטורות לוועדי עובדים ובתי אבות. הסולן, הפעם כריזמטי, מיקי תבל, עדיין בטוח שהוא כוכב. הוא מנהל אורח חיים של רוקר בן 20, חי מהיד לפה וחולם לעשות את זה באמריקה. מיקי לא מפסיק לפשל ולאכזב את חברי הלהקה, את אשתו בנפרד ואת בתו החיילת. אבל בדיוק כשלכולם כבר לגמרי נמאס ממנו, מגיעה הזדמנות מפתיעה וחד פעמית שיכולה להעניק ל״מחשמלים״ את הקאמבק המיוחל ולהחזיר אותם לתודעה בגדול.
בימוי: בועז ארמוני. שחקנים: צביקה נתן, טל פרידמן, שרון אלכסנדר, אלי יצפאן, אלישע בנאי, אלה ארמוני, אורי הוכמן, שימי תבורי, סי היימן, דפנה ארמוני.
אלוהי הפסנתר (ישראל, 2019)
מאז שענת זוכרת את עצמה, אין בעיניה כלי נאצל יותר מהפסנתר והלחנת יצירה היא פסגת השאיפות, אך היא מעולם לא הצליחה לעמוד בסטנדרטים המוסיקליים הגבוהים של אביה. את תקוותיה להצלחה היא תולה בעובר שברחמה, אך התינוק נולד חירש. ענת לא מוותרת, ונוקטת באמצעים קיצוניים כדי להופכו למלחין שייחלה לו. כשהפסנתרן שגידלה לא סר למרותו של הסב, תהילתו כבר אינה מובטחת. בפעם הראשונה בחייה תיאלץ ענת להתעמת עם אביה.
בימוי: איתי טל. שחקנים: נעמה פרייס, זאב שמשוני, אנדי לוי, רון ביטרמן, לאורה ריבלין, אלי גורנשטיין.
דוקטור סליפ (ארה"ב, 2019)
ארבעים שנה אחרי אירועי "הניצוץ", דן טוראנס כבר לא ילד ועדיין נאבק בטראומות ילדותו. כשהוא פוגש את אברה, מתבגרת אמיצה עם "ניצוץ" משלה, הם מגלים שהם חולקים את אותו כוח מסתורי שמאפשר להם לחוות את עולם הרוחות. אברה מבקשת את עזרתו של דן כנגד רוז, מכשפה חסרת רחמים ששואבת כוח מהניצוץ של אנשים תמימים בחיפוש אחר חיי נצח.
בימוי: מייק פלנגאן. שחקנים: יואן מקגרגור, רבקה פרגוסון, קיילי קארן, ברוס גרינווד, זאן מקלרנון.
הקרב על מידווי (ארה"ב, 2019)
מבוסס על אירועים אמיתיים שהתרחשו בשנת 1942 במהלך הקרב על מידוויי בין הצבא האמריקאי וצבא הקיסר היפני. הקרב הגורלי נודע כיום כאירוע מחולל ומרכזי בהיסטוריה של מלחמת העולם השנייה.
בימוי: רולנד אמריך. שחקנים: פטריק וילסון, וודי הארלסון, לוק אוונס, מנדי מור, דניס קוויד, ארון אקהארט.
חיים שלי (ארה"ב, 2019)
קייט היא שחקנית וזמרת צעירה ואנרגטית שהחיים שלה הם פחות או יותר אסון אחד גדול ומתמשך. לאחר שרשרת טעויות היא מגורשת מדירתה, רבה עם אמא שלה והמזל צוחק לה בפרצוף. דווקא אז, כשהיא נוגעת בתחתית והכל נראה אבוד, היא מכירה בחור מסתורי בשם טום שעושה לה בית ספר לאהבה וחייה מקבלים תפנית חדשה.
בימוי: פול פיג. שחקנים: אמיליה קלארק, הנרי גולדינג, אמה תומפסון.