שנות חיינו היפות (צרפת, 2019)
הם פגשו אחד בשנייה לפני שנים רבות: גבר ואישה שהרומן בינם הפך לסרט אייקוני שהגדיר מחדש מהי רומנטיקה בקולנוע. ז'אן-לואי, נהג מרוצים לשעבר, הוא כיום קשיש שאיבד את דרכו בתוך נבכי זיכרונותיו. בנו של ז'אן-לואי מחליט לאתר את אן, אהובתו הנושנה של אביו, בניסיון להפגיש אותם מחדש ולהביא לסגירת המעגל של סיפור אהבתם. המפגש המיוחל בין שני הנאהבים, לאחר כל השנים שחלפו מאז פגישתם הקודמת, ממשיך את הרומן מהנקודה שבה הוא נפסק.
בימוי: קלוד ללוש. שחקנים: ז'אן-לואי טרנטיניאן, אנוק איימה.
המלחמה על הכוח (ארה"ב, 2019)
סיפורה של התחרות האכזרית בין הממציאים הגדולים ביותר של העידן התעשייתי – התחרות שתקבע מי מהם יזכה לפתח את מערכת החשמל שתספק כוח למאה החדשה. בתמיכת ג'יי פי מורגן, תומס אדיסון מסנוור את העולם ע"י הארת מנהטן. אך ג'ורג' ווסטינגהאוס, בסיוע ניקולה טסלה, מזהה פגמים קטלניים בתכנית 'הזרם הישיר' של אדיסון. מלחמת כוחות מוצתת כאשר ווסטינגהאוס וטסלה מהמרים את כל מה שיש להם על 'זרם החילופין' המסוכן.
בימוי: אלפונסו גומס-רוחן. שחקנים: בנדיקט קאמברבאץ', מייקל שאנון, ניקולס הולט, טום הולנד, מתיו מקפיידן.
מי אתה חושב שאני (צרפת, 2018)
קלייר בת ה-50, מחליטה לרגל אחר המאהב שלה - לודו. היא מייצרת פרופיל מזויף בפייסבוק, ומציגה עצמה כקלרה, יפהפייה בת 24. אלכס, חברו של לודו, מתאהב במהרה בדמות הפיקטיבית. קלייר מוצאת עצמה סבוכה ברשת של סודות ושקרים ומתאהבת באלכס עד מעל לראש.
בימוי: סאפי נבו. שחקנים: ז'ולייט בינוש, ניקול גרסיה, פרנסואה סיוויל.
סקין (ארה"ב, 2018)
מבוסס על סיפורו של בריאון ווידנר, גבר צעיר וחסר כל, שאומץ בילדותו על ידי כת של גלוחי ראש גזענים, עובר כנגד כל הסיכויים תהליך כדי להפנות את גבו לשנאה ולאלימות, לשנות את חייו ולהתנתק מחייו הקודמים. בעזרתו של פעיל אפרו אמריקאי והאישה שהוא אוהב הוא מנסה לשים את חייו הקודמים ואת משפחתו המאמצת מאחור ולפתוח בחיים חדשים.
בימוי: גיא נתיב. שחקנים: ג'יימי בל, דניאל מקדונלד, ורה פרמיגה.
כאן ועכשיו (ישראל, 2018)
אנדרי, זורה, רינט ומיקסר הם ארבעה חברים. מהגרים מברית המועצות, הגרים באחת מהשכונות העניות בעיר בפריפריה וחברים בהרכב ראפ. הם מתאמנים בבית נטוש, לקראת אודישנים לפסטיבל מוזיקה בינלאומי ומשקיעים את כל זמנם בחזרות, מתוך תקווה שהניצחון בתחרות יאפשר להם להשפיע ולשנות את המציאות סביבם. אבל הכל מתפרק כאשר אנדריי, חווה משבר בבית. הבנק מאיים בעיקולים, ורשויות הרווחה מאיימים לקחת את אחותו של אנדריי מהבית. החברים מנסים נואשות לעזור לו, ומסכנים לא רק את החלום אלא גם את החיים.
בימוי: רומן שומונוב. שחקנים: ולאד דובינסקי, אדוארד חמלינצקי.
הסיפור של טראוטמן (גרמניה/ אנגליה, 2018)
בסופה של מלחמת העולם השנייה מוצא את עצמו ברט טראוטמן שבוי בידי הבריטים במחנה ליד מנצ'סטר. במהלך משחק כדורגל ידידותי בין שוכני המחנה, מבחין בכשרונו מנהל הקבוצה המקומית (ומבחינה בו גם בתו היפה), ורואה בו הזדמנות להציל את הקבוצה הכושלת שלו. כשסוף העוינות בין שתי המדינות מתקרב, טראוטמן מוצא את עצמו מסומן ככוכב עולה בשמי הכדורגל האנגלי, ובמקביל נאלץ להתמודד עם השלכות המלחמה שהשתלטה על חייו, ועם רומן שרבים סביבו היו מעדיפים שלא היה מתרחש.
בימוי: מרקוס ה. רוזנמולר. שחקנים: דיוויד קרוס, פרייה מאוור, ג'ון הנשו.