מחילה (ישראל, 2019)
הימים הם ימי תשובה, בעיירה בדרום הארץ אשר נמצאת במצב תמידי של כוננות ואזעקות מירי מעזה. שאול וניסן הם זוג חברים שלפני שלוש שנים יצאו לשוד שהשתבש והפריד ביניהם - שאול נכנס לכלא וניסן נמלט לחו"ל. ביום שחרורו של שאול מופיע ניסן בעירם כדתי חוזר בתשובה, מבקש בחרדת קודש את סליחתו, ושאול מבקש את מחילתה של אשתו. שאיפתם המשותפת לקבלת הסליחה המיוחלת מוציאה את שניהם להרפתקה.
בימוי: גיא עמיר, חנן סביון. שחקנים: גיא עמיר, חנן סביון, שירי מימון, צחי הלוי, נועה קולר, אלון אבוטבול.
ימים נוראים (ישראל, 2019)
האירועים שהובילו לרצח ראש הממשלה יצחק רבין, מנקודת מבטו של הרוצח. הסרט חושף לראשונה את מסעו של הרוצח בשנה שקדמה לאסון, דרך הכוחות החזקים שפעלו עליו ועודדו אותו, הן במישור הפוליטי והדתי, והן במישור המשפחתי והאישי. זהו דיוקן נפשי של מתנקש פוליטי המבקש לרצוח את הדמוקרטיה, ודיוקן של חברה שסועה.
בימוי: ירון זילברמן. שחקנים: יהודה נהרי הלוי, ענת רבניצקי, אמיתי יעיש בן אוזיליו, יואב לוי, סיון מסט, דניאלה קרטס.
אחרי החגים (ארה"ב, 2019)
יזבל הקדישה את חייה לעבודה בבית יתומים בכלכותה שבהודו, והיא מסורה לילדים אותם היא מלווה כאילו היו הילדים שלה עצמה. כשמגיעה אליה הצעה לתרומה גדולה מארצות הברית, היא מחליטה לנסוע לפגוש את התורמת המסתורית, תרזה – אשת עסקים יפה ועשירה. אך כשתרזה מזמינה אותה לחתונה של בתה שנערכת באותו השבוע, מגלה איזבל כי בינה לבין תרזה קיים קשר שיוביל אותה למסע מפתיע לעברה.
בימוי: בארט פרוינדליך. שחקנים: מישל וויליאמס, ג'וליאן מור.
אדמונד דה ברז'ראק (צרפת / בלגיה, 2018)
אדמונד רוסטאן הוא מחזאי גאון שעד כה נחל רק כישלון. ההזדמנות הגדולה מגיעה כשגדול השחקנים של התקופה מבקש לככב במחזהו החדש בתנאי שהבכורה תהיה בעוד 3 שבועות. הבעיה היא שאדמונד עדיין לא כתב מילה אחת, ואין לו מושג איזה סיפור הוא יספר. כל שהוא יודע זה ששם המחזה יהיה "סיראנו דה ברז'ראק".
בימוי: אלקסיס מישליק. שחקנים: תומא סוליבר, אוליבייה גורמה, מתילד סנייה, טום לב, לוסי בוז'נה.