אימפריית השחיתות (אנגליה, 2019)
לאסיר המשוחרר ליאם מקדונה לא נותרה הרבה תקווה. המתאגרף המוכשר, אשר נאסר בעוון שוד מזוין, רוצה כעת רק לחיות בשלווה ולחדש את הקשר עם בנו הצעיר ארצ'י, אך אחיו שון שקוע עמוק בצרות והוא ללא דרך מילוט. שון הוא חלק מהמעגל הקרוב והמסוכן של קליפורד קאלן, יזם נדל"ן. ליאם יודע שעליו לסכן הכול כדי להציל את אחיו בטרם יהיה מאוחר מדי. אך לפני כן עליו להבין במי הוא יכול לבטוח – משימה שהיא יותר קשה ממה שהיא נשמעת.
בימוי: רון סקאלפלו. שחקנים: סם קלאפלין, טימותי ספאל, יו בונוויל.
אחוזת דאונטאון (אנגליה, 2019)
עלילת הסרט ממשיכה את עלילת סדרת הטלוויזיה שהסתיימה בדצמבר 2015. השנה היא 1927 ודרי אחוזת דאונטון שבמחוז יורקשייר, מתכוננים בהתרגשות לביקור רשמי של מלך ומלכת אנגליה ללילה אחד, המלך ג'ורג' החמישי ואשתו, המלכה מרי. אך יחסי האדונים בני משפחת קראולי שגרים בקומה העליונה, והמשרתים שגרים בקומה התחתונה, עומדים למבחן, כאשר צוות הארמון מנסה להשתלט על ניהול האחוזה בעוד תעלומה רומנטית מאיימת לפוצץ את הביקור.
בימוי: מייקל אנגלר. שחקנים: מישל דוקרי, מגי סמית', יו בונוויל, לורה קרמייקל, ג'ואן פרוגט, מתיו גוד.
נוכלות בלי חשבון (ארה"ב, 2019)
בהשראת אירועים אמיתיים ושערורייתים, הסרט מגולל את סיפורן של עובדות לשעבר במועדון חשפנות אשר מתאחדות כדי להפוך את היוצרות על לקוחותיהן מוול-סטריט.
בימוי: לורן סקפריה. שחקנים: ג'ניפר לופז, קונסטנס וו, קארדי בי, לילי ריינהרט, ג'וליה סטיילס.
השורד (איסלנד, 2018)
בפינה מרוחקת של הקוטב, במרחבים אינסופיים של שלג וקור מקפיא עצמות, סערות שלג וקרח, מתגלים שברי מטוס שהתרסק. אדם בודד ששרד את התרסקות מטוסו, נאבק לשרוד, למצוא מזון, לנסות ולהזעיק עזרה. הוא מנצל את כל הניסיון והידע שלו כדי לשרוד, בונה מקלט משרידי המטוס, דג דגים באגם הקפוא ומטפס מדי יום לגבעה כדי לנסות ולשדר את המיקום שלו. ואז, יום אחד, משהו קורה והאדם חייב להחליט אם להישאר במקום או לצאת לדרך.
בימוי: ג'ו פנה. שחקנים: מאדס מיקלסן.