מתי בפעם האחרונה התרגשתם? צחקתם? השתחררתם? אם אתם מחפשים חוויה אמיתית, כזו שתיקח אתכם לכמה שעות אל מסע של תעצומות נפש, אבל ממש ליד הבית, תנו קפיצה ל"תיאטרון הצפון", כי שם הכל קורה. מהופעות בידור וסטנד אפ ועד למחזות זמר, מופעי מוזיקה, הצגות למבוגרים וגם לילדים. אז מה מחכה לכם בעונה הקרובה בתיאטרון הצפון?
שחר חסון ואדיר מילר יגיעו למלא שוב את האולם. שלומי קוריאט יקפוץ לביקור במופע סטנד אפ חדש שנון וחושפני שלא דופק חשבון לאף אחד ובעיקר מצחיק בטירוף, כוכב "ארץ נהדרת" ערן זרחוביץ' יוצא לראשונה במופע סטנד אפ חדש, מצחיק ושנון יגיע גם הוא לקריות להפוך לכם את הערב.
4 צפייה בגלריה
שלומי ופבלו. צילום: גיא פריבס
שלומי ופבלו. צילום: גיא פריבס
שלומי ופבלו. צילום: גיא פריבס
המופע המשותף של שלומי ופבלו יגיע ל"תיאטרון הצפון" למופע חד פעמי עם כל השירים הגדולים, בעיבודים עדכניים כשלצידם 15 מוסיקאים מוכשרים ורשימת שירים בלתי נגמרת: מלדיטה לונה, תנו לגדול בשקט, בדמעות שאת בוכה, אל תדאגי לי אמא, בין ערביים, בגלל הרוח, אבא, מרגריטה, נר על החלון, לכל אחד, שובר ת'ראש ועוד.
דני סנדרסון וגידי גוב יארחו את מזי כהן, אפרים שמיר ואלון אולארצ'יק, חברים שדרכם הצטלבה לא פעם במשך השנים. החמישה שביחד ולחוד השאירו את חותמם על שדה הבידור הישראלי, יפגשו על במת "תיאטרון הצפון" למופע מוזיקלי מיוחד במינו עם מיטב השירים של להקות "דודה", "גזוז" ו "כוורת" ועד להיטי הסולו הרבים של כל אחד.
4 צפייה בגלריה
דני, גידי וחברים. יח"צ (באדיבות תיאטרון הצפון)
דני, גידי וחברים. יח"צ (באדיבות תיאטרון הצפון)
דני, גידי וחברים. יח"צ (באדיבות תיאטרון הצפון)
הסרט שהפך להצגה "זרים מושלמים" של תיאטרון הבימה בכיכובם של תומר שרון, נתי רביץ,פיני קידרון, מאיה מעוז וריקי בליך יגלה לכם מה יכול להשתבש בארוחת ערב אחת בה מחליטים לשים את כל האמת על השולחן.
4 צפייה בגלריה
זרים מושלמים. צילום: ז'ראר אלון
זרים מושלמים. צילום: ז'ראר אלון
זרים מושלמים. צילום: ז'ראר אלון
קומדיית המצבים המטורפת "כלוב הציפורים" עם מולי שולמן ושירי גולן משלבת בין דראג, חיי לילה עליזים, הרבה דמעות וגם הרבה צחוק. ואם אתם רוצים לצחוק באמת, הקומדיה החדשה של התיאטרון הקאמרי "לא לריב" בכיכובו של דביר בנדק תיקח אתכם לתוך סיפורם של שלושה אחרים שלא מוכנים לוותר על הירושה שמגיעה להם אבל הם צריכים להלחם בנערת ליווי שלא מבינה למה נפלה עליה דירה באמצע החיים.
4 צפייה בגלריה
לא לריב. צילום: גבריאל בהרליה
לא לריב. צילום: גבריאל בהרליה
לא לריב. צילום: גבריאל בהרליה
גיל פרנק ומלכת התיאטרון גילה אלמגור משתפים פעולה במחזה החדש "סיבת המוות אינה ידוע" המבוססת על הספר "לתפוס רוצח" של עמרי אסנהיים, כתב תכנית הטלוויזיה "עובדה", שבעקבות תחקירו הואשם שמעון קופר בשנת 2010 ברצח שתיים מנשותיו, והוא מרצה את עונשו בכלא עד סוף חייו. זהו סיפור על נשים בודדות, שהיו מוכנות לעשות הכל בשביל אהבה ושלמו על כך בחייהן, כאשר הכירו את הגבר הלא נכון.
"הפעם באמת הגזמנו", אומרת עדי קאופמן, מנכ"ל תיאטרון הצפון, "החלטנו להביא את המיטב של המיטב וליצור מארג מיוחד בין מופעי מוזיקה מצד אחד, לסטנד אפ ולהצגות תיאטרון שהן באמת ההפקות הכי מרגשות וטובות שרצות עכשיו על הבמה. התיאטרון הוא רלוונטי מתמיד, הצגות שמדברות על הצעירים, שמצליחות לפרוט על קשת רחבה של רגשות, מצחיקות וטרגיות ביחד. הצגות שמשקפות את המציאות שלנו. הדברים המרגשים ביותר מתרחשים ממש כאן, על הבמה של תיאטרון הצפון ובגלל זה גם הנגשנו את מחירי המנויים ויצרנו שילוב שהוא מנצח. גם הצגה, גם סטנד אפ, גם מופע מוזיקה וגם אפשרות לבחור הצגה לילדים וכל זה במחיר של מנוי אחד".
מתחשק לכם להתרגש גם? מנוי הצעירים החדש של תיאטרון הצפון מוצע כעת במחיר של 300 שקלים בלבד. לפרטים מלאים על כל מה שקורה ב"תיאטרון הצפון" ולרכישת מנוי אתם מוזמנים להתקשר ל: 04-8814814, או באתר https://www.theatron-hazafon.co.il/