החורף כבר גם והקורונה גם, מה שהופך את הטלוויזיה, נכון לרגע זה, למוקד הבילוי והתרבות שלנו. מה מחכה לנו על המסך הקטן?

דיבוקים (YES, החל מה-2.12)

סדרת מסתורין המתחילה בחתונה שהשתבשה ומספרת על הכמיהה לאהבה, החשש ממנה ומהשדים הרדומים שיש בכל אחד מאתנו. בסצנה בלתי נשכחת הפותחת את הסדרה, במהלך טקס חתונה מפואר כבים האורות והחתן נמצא שחוט ומדמם. הסכין נמצאת בידה של הכלה, עולה חדשה מצרפת. הכלה הנסערת נחקרת על ידי צוות חוקרים מיומן שמנסה להבין האם היא הרוצחת ומה הנסיבות שהובילו אותה.

1 צפייה בגלריה
מתוך "דיבוקים", yes
מתוך "דיבוקים", yes
מתוך "דיבוקים", yes
(טריילר "דיבוקים", yes)

גופתו של החתן מעוררת שדים, חיים ומתים, בקהילה שלמה, בה לכל איש יש שד. הסדרה היא קו-פרודוקציה של yes עם "קאנאל פלוס" הצרפתי, שנמכרה לשידור ברשת הענק HBO MAX. בהשתתפות: נועה קולר, צחי גראד, רועי ניק, אוולין הגואל, חנה אזולאי-הספרי, שאדי מרעי ועוד.


סלינה: הסדרה (נטפליקס, החל מה-4.12)

על אף שחלפו כבר 25 שנה מאז מותה (ו-20 מאז הסרט בכיכוב ג'ניפר לופז), זכרונה של הזמרת המקסיקנית-אמריקנית סלינה קינטאנייה, שנרצחה בהיותה בת 23 על ידי נשיאת מועדון המעריצים שלה, ממשיך להדהד בליבם של אינספור מעריצים ברחבי העולם. נטפליקס יצרה סדרה עלילתית ביוגרפית שעוסקת בדמותה ותעקוב אחר קינטאנייה מילדותה בשנות ה-70 ועד לצמיחתה כאחת מהזמרות האהובות והמשפיעות ביותר בקהילה הלטינית של תחילת הניינטיז.


ספיישל אופוריה ( 7 בדצמבר, ב-HOT, yes וסלקום tv)

עיבוד של HBO לדרמה הישראלית של רון לשם, דניאל אמסל ודפנה לוין זכה להצלחה ולפני צילומי העונה השנייה משחררת HBO ספיישל בן שני פרקים. הגיבורה הראשית היא רו, טינאייג'רית חובבת סמים שהשתחררה ממוסד גמילה הישר לחיי התיכון המדכאים, שם היא מכירה את ג'ולס, נערה טרנסג'נדרית שעברה לשכונה ומשנה לחלוטין את חייה של רו. הפרק החדש עוקב אחר חגיגות חג המולד בביתה של רו, שנמצאת במצב נפשי רעוע לאחר אירועי סוף העונה הקודמת - כשנותרה לבדה על רציף הרכבת עם נטישתה הפתאומית של ג'ולס, מה שהחזיר את רו לשימוש בסמים. כדי למלא את החלל החסר היא מוצאת חברה בדמותו של אלי, המכור לשעבר שניסה בעונה הראשונה לייצב את רו ולשכנע אותה להתמיד במפגשי המכורים האנונימיים.

הורים בקושי (YES, החל מה- 19.12)

קומדיה חדשה ושנונה על הורים עייפים מאוד בכיכובם של מרטין פרימן ("שרלוק", "פארגו") ודייזי הגארד ("אפיזודס"). פרימן מגלם אב לילדים המתקשה עם ההורות. הסדרה עוסקת בנושא ההורות בצורה קומית ומשתדלת לנפץ כמה מיתוסים ישנים ורחוקים מהמציאות של כל הורה.


שטיסל - עונה 3 (YES, החל מה- 20.12)

המשפחה החרדית מירושלים חוזרת לעונה שלישית ואנחנו נפגוש את הדמויות כמעט 5 שנים לאחר שעזבנו אותן. עקיבא הוא כבר אבא לתינוקת החמודה דוביירל׳ה, אמן משגשג אשר מתפרנס מציוריו בעזרתה של סוחרת האומנות רחלי, אך עדיין מספק לא מעט דאגות לאביו שולם. יחד הם ממשיכים לחלוק את אותו הומור ציני, געגוע והחיפוש אחר מעט חום אימהי בעולמנו הקר. הוא פוגש את נחמה שאצלה הוא מקווה למצוא נחמה, אבל אחיו שמגיע לביקור פתע משנה לו את התוכניות. גיטי וייס, יחד עם בעלה ליפא מתמודדת עם ילדיה הבוגרים, הנישואין של רוחמי והשידוכים הראשונים של יוסל'ה בעזרתה של מנוחה השדכנית הקבועה. "הצורעס" מתחילות כשהבחור הצעיר מתאהב דווקא בבחורה (ריף נאמן) "לא משלהם", אך דרך ילדיהם הם לומדים עוד משהו על הזוגיות והאהבה של עצמם. בהשתתפות: דב גליקמן, מיכאל אלוני, נטע ריסקין, שירה האס, ששון גבאי, הדס ירון, זוהר שטראוס, דניאלה קרטס, חנה לסלאו, מיקי קם, ריף נאמן, שולי רנד ועוד.


אבאל'ה (HOT החל מה-28.12)

פורמט דוקומנטרי מבית ה-BBC, שבגרסתו הישראלית מלווה חמישה גברים מפורסמים ומשפחותיהם, שנאלצים להתמודד במשך שבוע ללא הנשים שלהן, תוך שהם אחראים לבדם וללא החצי השני שלהם, לניהול הבית והילדים. הסדרה בוחנת את היכולת של הגברים להתמודד לבדם עם כל המטלות הנדרשות לניהול בית תקין – בישולים, לקיחת הילדים לחוגים, פעילויות פנאי ובידור לילדים, מתן מענה רגשי לבני הבית ועוד. האם הם יצליחו לעשות זאת לבד ללא נשותיהם – נשות קריירה ומשפחה? על המסך תוכלו לראות את כוכב הכדורגל ערן זהבי, סרן במילואים זיו שילון שאיבד את ידו בפעילות צה"ל, המלחין והמעבד עדי ליאון ואביה של כוכבת הרשת אלין כהן, יורם כהן.

ועוד כמה המלצות צפייה אם פספסתם



  • נורמלי - דרמה ישראלית שנוצרה על ידי ליאור דיין ואסף קורמן בהשראת סיפורו האמיתי של ליאור דיין. על המסך תוכלו לראות את רועי ניק בתפקיד ליאור דיין ורמי הויברגר בתפקיד אסי דיין (HOT).
  • חזרות - קומדיה שמתרחשת מאחורי הקלעים של התיאטרון ועוקבת אחר מערכת היחסים של זוג יוצרים רגע לפני הפריצה הגדולה. את הסדרה כתבו, וגם מככבים בה, נועה קולר וארז דריגס (כאן 11).
  • ככה זה 2 - הדרמה המוצלחת של דנה מודן ואסי כהן חזרה לעונה שנייה כואבת, מצחיקה ואמיתית (YES).
  • התעשייה - דרמה בריטית בת שישה פרקים של ה-BBC ו-HBO, בהפקת לינה דאנהם ("בנות"), שגם מביימת את הפרק הראשון. ב-2008, בזמן מפולת הבורסות בעולם, הארפר היא צעירה העושה את צעדיה הראשונים בעולם הפיננסי של לונדון, בו חבורת צעירים רעבים ואמביציוזיים מתחרים על מספר מקומות מצומצם בחברת הפיננסים פייפוינט (HOT, YES וסלקום tv).