ערב חג פסח עצוב: צילה קליין (67), תושבת קרית ים, נפטרה הלילה (בין שלישי לרביעי) מנגיף הקורונה בבית החולים רמב"ם. החולה סבלה ממחלות רקע. בעלה מאושפז בבית חולים בני ציון.
1 צפייה בגלריה
בית החולים רמב"ם, בתמונה הקטנה: צילה קליין ז"ל
בית החולים רמב"ם, בתמונה הקטנה: צילה קליין ז"ל
בית החולים רמב"ם, בתמונה הקטנה: צילה קליין ז"ל
(צילום: נחום סגל)
הקורבן ה-70 של מחלת הקורונה בישראל והראשון בקריות - צילה קליין (67), תושבת קרית ים, שסבלה ממחלות רקע. קליין היתה מאושפזת במחלקת הקורונה בבית החולים רמב"ם, ומונשמת במשך מספר ימים. בעלה מאושפז בבית החולים בני ציון. מדובר בחולה הקורונה השנייה שנפטרה בבית החולים רמב"ם.
הבן איציק: "אישה טובת לב"
"צילה קליין היתה קודם כל סבתא, אמא ואישה מדהימה", אמר היום (רביעי) בנה איציק. "הייתה מורה לחינוך מיוחד עד שיצאה לפנסיה. היא חינכה דורות של תלמידים וגרמה להם להרגיש שווים בין כולם. תמיד חימם את הלב לשמוע שיחה שהיא הייתה מקבלת מתלמיד לשעבר שמודה לה. אמא הייתה אשה נפלאה וטובת לב. הידע והכישורים שלה באו לידי ביטוי בשיחות ובאהבה שהרעיפה על הנכדים.
"תמיד מחייכת. גם במיון, ברגעים האחרונים חיוך על פניה. תמיד רוצה לעזור. לא רק למשפחה שלה לכל מי שיכלה. לצערנו בשנה האחרונה חלה הידרדרות במצבה עד אתמול. היא לא אהבה במיוחד את ליל הסדר ומצאה דרך לחמוק. נאהב אותה לעד.
"אנחנו רוצים להודות לצוות הרפואי בבית חולים רמב"ם שעשו כמיטב יכולתם להציל את אמא ולעבודות הסוציאליות שם שליוו ותמכו בנו בזמן זה.
"בנוסף, רוצים להודות לצוות הרפואי לעבודות הסוציאליות בבני ציון על הטיפול באבא, שמאושפז שם כעת".
במחלקת הקורונה בבית החולים רמב"ם מאושפזים כעת 10 מטופלים, בהם 1 במצב קשה מאוד, מונשם מזה שבועיים, וחולה נוסף שהיה במצב קשה, הונשם במשך השבוע והתאושש.
פורסם לראשונה: 11:51, 08.04.20