פגישה מקרית בין בני זוג שביטלו את חתונתם לשכנתם הולידה חתונת בזק, שיצאה לפועל בפחות מ-24 שעות.
1 צפייה בגלריה
חתונתם של ליאת שביט ודניאל בן פורת
חתונתם של ליאת שביט ודניאל בן פורת
ההתרגשות בעיצומה. דניאל וליאת בחופה המעוצבת
( צילום: נחום סגל)
ליאת שביט (26), תושבת קרית ים, היתה אמורה להתחתן עם בן זוגה דניאל בן פורת (28) מחולון. החתונה נקבעה ליום שני (אמש) באולמי "יארה" בחדרה, אך כמו זוגות נוספים, הם ביטלו את החתונה בשל התפשטות נגיף הקורונה.
כל זה היה נכון עד ליום ראשון בשעה תשע בערב. בשעה זו הגיעה שביט לבקר את אמה, והיא נפגשה עם שכנתה בחוץ וסיפרה לה על ביטול החתונה. מרגע זה הכל התהפך. השכנה, ליאת אוטמזגין, מעצבת חופות, אמרה לה: "בשום פנים ואופן את לא מבטלת את החתונה. אני אעצב לך חופה בגינת ההורים, ואת תתחתני בדיוק ביום שקבעתם". ואכן למחרת בשעה 17:00 נכנסו ליאת ודניאל לחופה.
ליאת שביט מספרת: "הכרתי את דניאל לפני שנתיים במטוס מלפלנד לארץ. היינו בטיולים מאורגנים בקבוצות שונות, אבל בדרך חזרה ישבנו אחד ליד השנייה במטוס, ומאז לא נפרדנו.
"לפני חודשיים וחצי החלטנו להתחתן, וסגרנו את התאריך 23.3.20 באולם חתונות בחדרה. מאותו רגע התחלנו בסידורים - שמלת כלה, צלם, די.ג'יי, אוכל, כל מה שצריך. בתחילת החודש הגיעה קורונה. לאט לאט הבנו שלא נצליח לקיים את האירוע, בהתחלה אמרו עד 5,000 איש, אחרי זה ירד ל-100, אחרי זה ל-10. הבנו שזה אבוד וביטלנו הכל. חשבנו לערוך חתונה מצומצמת על חוף הים, אבל אז יצאו הנחיות שאסור להתקהל בחוף הים ובפארקים. בקיצור, ביטלנו הכל.
"ביום ראשון בערב, כאשר הגעתי עם דניאל לבקר את אמי, פגשנו את ליאת אוטמזגין, וסיפרנו לה בעצב על ביטול החתונה. היא מיד אמרה לנו שנתחתן ביום שקבענו, והבטיחה שתבנה לי חופה בגינת ההורים והכל יהיה מושקע ויפה ואין לי מה לדאוג. אמרתי לה, אבל התאריך שקבענו הוא מחר, והיא לא התרגשה, ואמרה 'אין בעיה, מחר תתחתנו'. זרמנו איתה, היא היתה משכנעת ומקסימה, את הכל היא עשתה בהתנדבות".
ליאת אוטמזגין: "מהבוקר הפכתי את העולם, יצאתי לחפש בדים וקישוטים לחופה, עלים, פרחים וכל מה שצריך. ארגנתי להם גם צלם, ובצהריים כבר הכל היה מוכן. אני מרגישה שהיתה לי זכות גדולה להביא חתן וכלה לנישואים. נראה לי שבעתיד זה יהיה טרנד, להתחתן כמו פעם, בגינה, עם חופה מעוצבת. זה מהמם. בני הזוג היו מרוצים וההתרגשות הייתה בעיצומה".
אתמול (שני), בשעה 17:00, נכנסו בני הזוג לחופה לעיני 20 מוזמנים. הרב קידש, ולאחר שבירת הכוס, האורחים המעטים נהנו מהבופה ולא ישבו סביב שולחנות, על מנת לשמור מרחק זה מזה.
פורסם לראשונה: 18:29, 24.03.20