"למה שאהיה מודאגת, כשאני יודעת מה יהיה, וגם ידעתי שהמגפה תבוא", אומרת המיסטיקנית ריקי קיטרו. "מ-2013 רשמתי באופן עקבי בנבואות שלי שיבואו מגפות ושווירוס הסארס יעבור מוטציה ויתפשט בעולם, וגם עכשיו אני מנבאת שעוד צפוי וירוס יותר קשה".
1 צפייה בגלריה
"בתוך שלושה חודשים יתנקה העולם כולו". ריקי קיטרו
"בתוך שלושה חודשים יתנקה העולם כולו". ריקי קיטרו
"בתוך שלושה חודשים יתנקה העולם כולו". ריקי קיטרו
(צילום: ליה יפה)
למה ככה?
"יש בעולם כרגע הרבה ניסויים ביולוגיים, וחלק מהסיבות הן כדי לעשות דילול אוכלוסייה. תהיה עוד מוטציה של הקורונה, והתגובה בעולם תהיה יותר טובה אליו. בשנים הקרובות יתפרץ בדרום אמריקה ודרום אפריקה וירוס קטלני יותר, ובכלל יקרו עוד אסונות, כמו רעידות אדמה, צונאמי, ועופות שיחלו במגיפות. ישראל תשרוד הכל. הדור הבא ישתנה ויהפוך להיות פחות אדיש".
אז הקורונה זה לא הדבר הכי קשה?
"מרגע שהתחיל להתפשט, התרעתי בדיוק שיקרה טירוף קניות וסגרים. אני עולה כל הזמן להרגיע את האנשים שיש פה פאניקה מטורפת שמבחינתי יותר גדולה ממה שצריך, ושאנחנו לא נהיה לא כמו איטליה".
אז מה יהיה איתנו עכשיו?
"יצאו מספר רב של תרופות והן יופצו ממש בתקופה הקרובה. באפריל תתנקה ארץ ישראל. כרגע יש סכנה אמיתית, עקב חוסר אמון של ישראלים במערכת, אבל נצא מזה יחסית בסדר, 40 מתים ואף פחות מזה".
מה את חושבת על ניהול המשבר?
"בארץ ידעו על הווירוס ולא טיפלו, וגם עכשיו מאוד ברור שמשתמשים בקורונה כדי להשתלט על המדינה. הם עוקבים אחרי כל התושבים בארץ לא כדי לחפש חולים, אלא כדי לדעת מה נעשה, מה שנקרא השתלטות על העם. זה אומר שכל הקורונה וההיסטריה נאמרו כדי להפחיד אנשים והוצאו מהקשרם. אנחנו לקראת מרי אזרחי".
את צופה אנרכיה?
"הבעיה העיקרית בישראל זו שנאת אחים, חוסר יכולת להביע דעה, ריב אחים ואף אולי מרי אזרחי. זה ייגמר כשיקום מנהיג".
ומיהו?
"בני גנץ, בראשות ממשלת אחדות לאומית, והוא יעשה עבודה טובה ולא אמורות להיות בחירות נוספות. ביבי יחתום על הסכם טיעון ממש בקרוב ויפרוש מהחיים הפוליטיים".
ומבחינה כלכלית?
"המדינה תחזיק מעמד. בוא נאמר שלא בגלל הקורונה ישראל תיפול. תוך שלושה של שלושה חודשים יתנקה העולם כולו, ייפתחו טיסות, שדות תעופה ומוסדות".