קבוצת עזריאלי דיווחה השבוע כי חתמה על הסכם למכירת קניון ומבנה משרדים הצמוד אליו בקרית אתא, בתמורה לסך של 90 מיליון שקל וצפויה להרוויח כ-25 מיליון שקל. בניגוד לפרסומים במספר אתרים, הקניון לא ייסגר אלא ימשיך לפעול תחת הנהלה אחרת.
1 צפייה בגלריה
קניון עזריאלי קרית אתא
קניון עזריאלי קרית אתא
קניון עזריאלי קרית אתא
(צילום: דורון גולן)
אחד משוכרי החנויות בקניון: "נפגשו איתנו לפני שסגרו את העסקה, וסיפרו לנו מה הולך לקרות. בגדול, לא צפויים שינויים מהותיים והובטח לנו שהכל ימשיך להתנהל כרגיל".
הנכס כולל קניון בשטח מסחרי להשכרה של כ-9,200 מ"ר אשר נפתח לקהל בשנת 2011, ומבנה משרדים בשטח של כ-4,000 מ"ר (קומת הקרקע מושכרת לחנות מזון), שבנייתו הסתיימה בסוף שנת 2013.
יצוין, כי בתחילת הדרך הקניון סבל ממיעוט מבקרים, ומספר שוכרי חנויות שקלו לעזוב לאור המצב אך הנהלת המרכז באה לקראתם הן בדמי השכירות והן במבצעים ומסעי פרסום לקדם את חנויות המקום. עם השנים המצב השתפר ולאור התוצאות הטובות אפשר לראות את מכירת המקום תוך רווח.
הרוכש הינה חברת 'מילאנו חברה לבניין ופיתוח בע"מ'.
אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי, אמר בעקבות סיכום העסקה: "עסקה זו תסייע במיקוד ובטיוב תיק הנכסים של הקבוצה, אשר ממשיכה כל העת לפתח את תחום המסחר ומקדמת בימים אלה את בנייתם של פרויקטים משמעותיים בשרונה ובעזריאלי טאון בתל-אביב, בחולון, במודיעין ועוד".
אלעד אלון, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת עזריאלי הוביל את העסקה לצד עורכי הדין טרי אלמוזלינו-ארנון ואלון וולנר ממשרד ברנע, ג'פה, לנדה עורכי דין.