מסעדת הבוקרים המפורסמת פתחה את המסעדה השנייה ברשת, על שטח של כ 300 מ"ר ויוגש בה תפריט מגוון של בשרים, ביניהם: סטייקים, נתחים, שיפודים, המבורגרים, נקניקיות ותבשילי קדרה. התפריט ידידותי למשפחות ולילדים.
1 צפייה בגלריה
סטקיית הבוקרים קריון. צילום: אסף לוי
סטקיית הבוקרים קריון. צילום: אסף לוי
סטקיית הבוקרים קריון. צילום: אסף לוי
מלבד חווית בשרים משובחת מציעים במסעדת הבוקרים בקריון טוויסט ייחודי: ארוחת בוקר של "הכל כלול" המוגשת בכל יום מימות השבוע, מהשעה 09:00 ועד ל-12:30, כולל בשישי-שבת.
סיפורה של מסעדת הבוקרים החל הרחק מהקריות, בארה"ב – ביקור שערכו לפני כ-20 שנה, חנה ויוסי טוכנר בעלי הרשת, בפונדק דרכים עתיק, בלב מדבר אריזונה, הוליד אצלם את הרעיון לפתיחת המסעדה בחיפה. מאותו ביקור היסטורי חלפו כ-20 שנה ובימים אלו מצטרף סניף הקריון למסעדה המצליחה.
סטיקיית הבוקרים היא העתק מושלם של המסעדה בת מאה השנים שנבנתה מאדני רכבת שנסללה המסילה ממזרח ארה"ב למערבה בתקופת "הבהלה לזהב" והיא שומרת ככל האפשר על האווירה המיוחדת וטעמי המטבח הפשוט המשלב אוכל אמריקאי אמיתי עם נגיעות מטבח ישראליות.
לדבריי גיא קרן, מנכ"ל הקניון עופר הקריון: "כניסת מסעדת הבוקרים לקניון הינה חלק ממהלך אסטרטגי, במסגרתו אנו מרחיבים את חווית הבילוי והקניות בעופר הקריון, במטרה להמשיך ולחזק את הקניון כמוביל בצפון הארץ".
יוסי טוכנר, מבעלי רשת מסעדת הבוקרים: "לאחר שמסעדת הבוקרים זכתה להצלחה גדולה בקרב הקהל החיפאי, אנו שמחים להביא את בשורת המסעדה גם לתושבי הקריות והצפון ושמחים להצטרף ולהיות חלק מהקריון שנחשב לאחד הקניונים המצליחים ביותר באזור הצפון".