האינסטגרם כבר מזמן לא רק כלי שיווקי אלא גם מקום בו אנו משתפים, מתייגים וחושפים את החיים שלנו לקהלים שונים, משתפים את הרגעים שלנו, רגעי האושר ההנאה והבילויים שאנו יוצרים עבורנו ועבור אלו שעוקבים אחרינו.
בחודש נובמבר הקרוב, קניון ארנה נהריה יספר סיפור מיוחד שבו הקהל הוא חלק עיקרי מהסיפור שלו. Arena story הוא חודש סביב האפליקציה הכי מעניינת והכי שיתופית האינסטגרם, בו קהל הלקוחות יכול לבוא להצטלם לתייג arenastories# וליצור את הסיפור החוויתי שהקניון יצר עבורם.
בין העמדות ניתן יהיה למצוא: קיר ציורי גרפיטי היישר מרחובות ברוקלין בארה"ב לנהריה, מתחם מעוצב מקיר ליפסטיקים ומספרת גברים, עמדת טניס לחובבי הספורט, barbie world קופסאות בנראות ברבי וקן לכל המשפחה.
בנוסף, בכל שבוע אותם הלקוחות שיגיעו לקנות בקניון, יצטלמו בעמדות האינסטגרם ויתייגו את ההאשטאג של הפעילות, יוכלו לזכות במגוון פרסים.
אריאל מנהל השיווק בקניון ארנה נהריה: "אנו גאים להפוך את הקניון שלנו למוקד משיכה למגוון הרב של הגילאים וליצור ביחד חוויה שיתופית, מהנה וייחודית לכל תושבי נהריה והסביבה. לקחת את האפליקציה הכי עכשווית והכי מרתקת שיווקית ושיתופית, וביחד עם קהל הלקוחות ליצור את הסיפור. הסטורי של הקניון ושל הלקוחות שלו הינו דבר ייחודי ונורא מחבר. קניון ארנה נהריה הינו חלק מרכזי ממרקם העיר נהריה וימשיך לפעול למען קידום העיר ולמען תושביו. אני מזמין את הציבור לבוא וליהנות בכל יום, כל היום למשך כל חודש נובמבר מעמדות האינסטגרם שיהיו פזורות ברחבי הקניון".