לאחר קצת יותר מחודש וחצי פותח קניון שער הצפון את שעריו תחת הנחיות סטריליות קפדניות. "אנחנו עם חיוך אדיר מתחת למסכות", מספרים בהנהלת הקניון אשר הקפיד להמשיך ולהעניק תכני תרבות מקוונים לכל המשפחה לאורך כל תקופת הבידוד.
1 צפייה בגלריה
קניון שער הצפון
קניון שער הצפון
קניון שער הצפון
(צילום: אורן קאן)
הנהלת קניון שער הצפון פעלה במרץ על מנת להתכונן לפתיחת הדלתות המחודשת מחר (חמישי 7 במאי) ולהיערך לקליטת המבקרים ע"פ ההנחיות החדשות שפורסמו השבוע: שלטי הנחיה לשמירה על תקנות נתלו ברחבי הקניון, כמו גם מדבקות רצפה המסמנות את מרחק שני המטרים הבטוח. צוות האבטחה של הקניון נערך לניהול מעקב כמות המבקרים, שמירה על אזורים ציבוריים פנויים ובדיקת חום למבקרים עם כניסתם.
הכניסה לקניון תתאפשר על פי ההנחיות בעטיית מסיכת פה ואף. עשרות עמדות חיטוי הוצבו בנקודות מפתח בקניון, צוותי הניקיון תוגברו, והשוכרים הונחו לוודא שמירה והקפדה על  סטריליזציה, ניקוי וחיטוי רציף של שטחי המסחר, לשם הבטחת בריאות המבקרים והגברת המודעות לנושא ההיגיינה בקרב עובדי המתחם. גם מתחם המזון המהיר ושאר המסעדות יחזרו לפעילות, בשלב זה במתכונת Take Away בלבד.
על אף שהקניון נאלץ לסגור את שעריו למשך תקופה ממושכת, רבות מפעילויות התרבות שודרו באופן מקוון בעמוד הפייסבוק של הקניון – שהמשיך להציע שיעורי פיטנס, זומבה והרצאות הורים, כמו גם הפעלות בייבי מיוזיק, פיסול בפלסטלינה ופעילויות צביעה לקטנטנים. "היה חשוב לשמור על קשר ישיר מול קהל מבקרינו לאורך התקופה ובייחוד בתקופת הבידוד ולהציע פתרונות גם בתקופה המאתגרת אותה עברנו", מספר דודו שגיא מנכ"ל הקניון.
יחד עם זאת, ישנה התרגשות גדולה מהפתיחה המחודשת וחזרה למרחב הפיזי: "אנחנו מתרגשים מאוד לחזור ולארח את משפחות הצפון בשערינו. התאמנו את חוויית הביקור בקניון למגבלות הבריאות החדשות – על מנת להבטיח חוויית קניה בריאותית ובטוחה. מעבר לכך, חנויות ורשתות הקניון עתידות לצאת במבצעי חזרה לשגרה אטרקטיביים. כאלו שיהפכו את החזרה לשגרה לנוחה יותר בכיס".
פורסם לראשונה: 15:52, 06.05.20