מספר שעות לאחר שהודיעו אמש (חמישי) על קיום לילה לבן החל מחצות, הודיעו בקריון על ביטולו, בגלל בעיות של התארגנות וגיוס כוח אדם אצל חנויות רבות. הקריון נפתח היום (שישי) בשעה 8:00 בבוקר, הקונים החלו להגיע ועד כה לא נרשמו עומסים מיוחדים.
2 צפייה בגלריה
נערכים לפתיחה. הקריון
נערכים לפתיחה. הקריון
"קשיים בהתארגנות לוגיסטית". הקריון
(צילום: נחום סגל )
לאחר הסגירה הממושכת, וכדי להעצים את חגיגת הקניות, החליטו קניוני עופר לפתוח את הקניונים כבר בחצות ולאפשר למעלה מ-12 שעות של קניות. רשתות רבות כבר אישרו השתתפותן בחגיגת הלילה הלבן, אך כאמור הוחלט לדחות את הפתיחה להיום (שישי) בשעה 08:00.
מהנהלת הקניון נמסר כי "לאחר שקניוני עופר נערכו לפתיחת שלושת הקניונים המשתתפים במתווה הפתיחה הבטוחה הערב בחצות, העלו השוכרים קשיים בהתארגנות הלוגיסטית לפתיחה הלא שגרתית בהתראה הקצרה". לפיכך, כאמור, הוחלט לדחות את הפתיחה למחר.
2 צפייה בגלריה
בדיקות חום בקריון
בדיקות חום בקריון
הלקוחות מאוכזבים. הקריון
(צילום: נחום סגל)
הקונים התאכזבו מההחלטה: "כבר תיכננו כמה חברות להיפגש לשופינג לילי בקריון ולקרוע את המדפים", אמרה אושר (22) מקרית ביאליק. "זה נשמע כמו חלום, מבצעים היסטריים, חנויות נשארות פתוחות עד אור הבוקר. אני בטוחה שהמון לקוחות היו מברכים על היוזמה הזו, חבל מאוד שבוטלה".
חברתה, שחר: "זאת חוויה לא שגרתית. גם ככה בתקופת הקורונה אין מועדונים והמסעדות סגורות, אז שופינג לתוך הלילה זה יותר כמו בילוי".
לכל העדכונים - חדשות הקריות
פורסם לראשונה: 09:12, 27.11.20