מנכ"ל חדש לקניון שער הצפון, בצומת קרית אתא: דותן שלום מחליף את דודו שגיא, שכיהן כמנכ"ל הקניון בשנתיים האחרונות. דותן, בעל ניסיון עשיר בניהול ושיווק רשתות ריטייל, קניונים ומרכזי מסחר, כיהן לאחרונה כמנכ"ל קניון הסינמול בחיפה. זאת, לאחר שורה ארוכה של תפקידי מפתח ניהוליים בתחום, בהם סמנכ"ל התפעול והמכירות בבאג (BUG), רשת חנויות המחשוב והטכנולוגיה הגדולה בישראל, ומנהל מכירות ארצי ברשת פז YELLOW, שם ניהל באופן ישיר כ-200 סניפים של כ-160 זכיינים.
1 צפייה בגלריה
דותן שלום
דותן שלום
דותן שלום
(צילום: פרטי)
קניון שער הצפון, אשר נמצא בבעלות חברת שיכון ובינוי וקבוצת ברונפמן פישר, מתפרש על פני 60 אלף מ"ר, ממותג כ"קניון המשפחות של הצפון", והוא היחיד בישראל שיש בו סניף של רשת איקאה. בנוסף לחנויות הרשתות השונות יש בקניון גם לשכה מרכזית של רשות האוכלוסין (משרד הפנים).
דותן, נשוי ואב לשלושה, הוא תושב כפר ורדים. "קניון שער הצפון פונה לכל תושבי הצפון, כמו גם למטיילים ולתיירים באזור הרב-גוני שלנו. מיקומו האסטרטגי על ציר מרכזי לצד תמהיל הרשתות הרחב שבו, מאפשר לו להיות קניון על אזורי ולשרת אוכלוסייה של מעל למיליון תושבים. בעתיד הקרוב הרכבת הקלה תהפוך את הקניון לנגיש לעוד אוכלוסיות ולמבקרים", מסביר דותן, "דבר שיתרום לביסוס מעמדו כקניון חדשני מעודכן ומוביל באזור הצפון".
עוד ציין המנכ"ל החדש: "המטרה שלי היא להוביל את הקניון לחדשנות ברמת הבילוי והחוויה, להרחיב את מגוון הפעילויות הייחודיות למשפחות ולילדים, להעשיר עוד יותר את תמהיל השוכרים, ולהמשיך ותחזק את מיצוב הקניון כמוביל בתחום הפנאי והבילוי המשפחתי. זאת, תוך התאמה לצרכי הלקוחות בעידן בו הדינמיקה משתנה מהר מאוד, וזמן התגובה הוא פקטור משמעותי".
המנכ"ל הפורש, דודו שגיא, ציין בשיחה למיינט קריות כי ביקש לפרוש בהגיעו לגיל 70 כבר בדצמבר האחרון, אבל בשל נסיבות שונות, כולל משבר הקורונה, הוא נשאר בתפקיד עד עכשיו. שגיא מונה בינתיים למנהל "צים סנטר" בנוף הגליל, שם יעבוד שלושה ימים בשבוע בלבד, כפי שביקש.