מאחר והחופשות השנתיות בארץ ובעולם נעצרו להן בבת אחת בעקבות משבר הקורונה ונוצר מצב שמאות אלפי עובדים במשק עובדים מהבית או נמצאים בחל"ת ואינם יכולים ליהנות מחיי היום-יום במקומות העבודה, יש מי שדואגים לשלוח להם הטבות ופינוקים גם עכשיו: Happy Gift - מי ששינו את עולם המתנות והפתעות אישיות לכולם.
חברת Happy Gift היא חלק מקבוצת "קשרים פלוס" הוותיקה אשר מתמחה כבר לאורך 15 שנה בתחום שוברי המתנה והגיפט קארד. לאחרונה החברה השיקה את הדבר הבא בתחום הנופש הביתי ומתנות בכל עת.
לאחר מחקר וסקר מעמיק, מצאה חברת Happy Gift כי ישנו צורך במוצר חדיש וזה הפך להיות להיט תוך זמן קצר בקרב חברות וארגונים רבים במשק במיוחד בתקופה זו - שוברים מקוונים.

2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)

עידן השוברים המקוונים מתאים את עצמו לרוח התקופה ומעמיד עולם שלם של אפשרויות שמתחלפות כל הזמן כאשר ניתן לממש אותם במקום הכי קרוב ללב, הבית.
המוצר החדש נקרא HAPPY HOME HOTEL מערך החופשה הביתית ובילוי מפנק בכל עת והכל אונליין ומגיע אל פתח הבית. הזמנות מארזי שוקולד, מגשי פירות, ארוחות ערב, ירקות מובחרים, סלי פינוק איכותיים עם סחורה מהשווקים התוססים של העיר תל אביב, ערכות יצירה מעץ המיועדים לילדים ומבוגרים, ספרים, פיצות, מארזים לשבת כולל יין, חלה ועוד..., משחקים, פרחים, מארזי בירות בוטיק ועוד שוברים ומתנות.
בנוסף ניתן למצוא בו עולם תוכן שלם בזום, כגון: שיעורי יוגה, פילאטיס, ריקוד, אימוני כושר, חדר בריחה ועוד. כמו כן, מגוון סדנאות וקורסים דיגיטליים כגון, סדנאות בישול ואפייה המועברות על ידי נבחרת מנצחת של שפים, סדנת צילומים קולינריים, קורס גיטרה, אימוני כושר ועוד. יש אפשרות לקבל ייעוץ הום סטיילינג, סידור הבית והארונות, משחקי טריוויה לכל בני המשפחה ועוד.
מעבר למגוון האפשרויות הקיימות בבית, חובבי הטיולים יכולים להזמין לעצמם מדריך טיולים מקצועי אונליין וזה ידריך אותם במסלול מסודר בהתאם לצרכים האישיים של המזמין ביחד עם חוויות מפנקות נוספות במהלך הטיול: בתים מארחים עם שלל אפשרויות, שופינג, ארוחות קולינריות, אטרקציות מים, הצגות, סרטים ופעילויות אקסטרים.


אופיר בועז, סמנכ"ל חברת Happy Gift סיפר על התקופה הנוכחית והשינויים שבחרו לעשות: "שום דבר לא עומד במקום ואנחנו כל הזמן בוחנים וחוקרים לעומק את השטח, ובהתאם לאלו אנחנו משנים גם את סל המוצרים וכיצד ניתן להנגיש זאת לכל הקהלים. זו הסיבה ש- HAPPY HOME HOTEL היא התוצאה האחרונה. גיפט קארד טעון כאשר כל אחד יכול לבחור מתוך מגוון שירותים חסר תקדים עד הבית, כולל פעילויות חוץ מעשירות".
• הגיפט קארד עשיר במיוחד ומכיל בתוכו בין היתר: בתים מארחים, אתרי ספא, צימרים, מלונות בוטיק, מסעדות מפנקות, אקססוריז לבית, רשתות ביגוד והלבשה ועוד.
הגיפט קארד יכול להיות פיזי (כולל כרטיס ברכה ממותג) או דיגיטלי שנשלח לכל עובד למייל או לנייד ב-SMS כולל מיתוג וברכה.
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-5106070.