עורכת דין יפעת פסטינגר, עו"ד נורית פסטינגר ועורך דין אודי גנון, בני משפחה, עובדים יחד כצוות במשרד עורכי דין ותיק הכולל עוד שני עו"ד ומנהלת משרד, ששם לו למטרה לעבוד במקצועיות, בתבונה בשקיפות וכנות מול הלקוח, במתן שרות, ולטובת הלקוח. עכשיו מסבירים שם איך מצליחים בני משפחה לעבוד בלי שום אגו ועם סיעור מוחות שרק משדרג את הדרך להצלחה ולתוצאה הטובה ביותר, ולמה אומרים ללקוח את האמת ולא את מה שהוא רוצה לשמוע.
2 צפייה בגלריה
יפעת פסטינגר
יפעת פסטינגר
יפעת פסטינגר
(צילום: גיל נחושתן)
עכשיו נסביר: על פי אמות המידה של המשרד הוותיק של שלושת בני המשפחה כל תיק מתנהל במקצועיות, בבחינת המטריה המשפטית, במתן שירות, רגישות, ובשקיפות מלאה מול הלקוח, כאילו היה בן משפחה.
עו"ד יפעת פסטינגר ביטון (39, אם לארבעה) סיימה בהצטיינות את לימודי המשפטים, ומתמרנת בין עשייה, קריירה לחיי המשפחה, עובדת עוד מתקופת לימודיה במשרד המשפחתי שהוא מהוותיקים באזור, בעל אופי מיוחד המנוהל על ידי שלושה אנשים ועוד צוות נוסף של שני עו"ד ומנהלת, ממש סיירת מובחרת שמחלקת בינה לבין עצמה את העבודה. היתרון העצום פרט לשקיפות, הזמינות של 24/7 והטיפול המסור בלקוח היא סיעור המוחות בין שלושת בעלי המשרד.
"אני יכולה לחשוב על אסטרטגיה מסוימת ואז בשיחה בין שלושתנו כל אחד ייתן את האינפוט שלו על טקטיקות נוספות. שלושה מוחות, שש זוגות עיניים ועשרות שנים של וותק וניסיון במצטבר של שלושתנו וכל אחד לעצמו בתחום הופכים אותנו ליתרון" היא מסבירה.
בעולם התובעני שאנו חיים, והמטריה המשפטית הענפה, ישנם מקרים בהם אתה יושב עם לקוח שמבקש שתעזור לו לצאת מהסבך, לפתור את הסיטואציה הלא נעימה אליה הוא נקלע, או ללוות אותו ברגעים טובים ומשמעותיים עבורו, הם חושפים בפנייך את עולמם, ואתה מקבל לידיך אחריות כבדה ביותר אשר עליך לכבד במלוא המשקל.
ברגע שבו הלקוח בוחר בך ללוות אותו לטפל בענייניו ולהפקיד את גורלו בידך, מעבר למקצועיות המחייבת אותך, על הלקוח להיות מעודכן ושותף בטקטיקה המשפטית שאתה מוביל ולתוצאה הנראית באופק, הסיכונים והסיכויים של הלקוח בתיק, כאשר החשיבות המכרעת הינה הדרך, תכנון אסטרטגיה משפטית לניהול התיק ועד להגשמת רצון הלקוח.
2 צפייה בגלריה
יפעת פסטינגר
יפעת פסטינגר
יפעת פסטינגר
(צילום: גיל נחושתן)
לכן ישנה חשיבות לקשר הבין אישי שלך עם הלקוח, להקשבה, להדרכת הלקוח ולבניית יחסי אמון מלאים באופן הדדי. כשאתה לוקח על כתפייך ייצוג ומיוחד בענייני משפחה, הסדרי חובות והוצל"פ אתה מבין שאתה צריך להיות עוגן ללקוח אשר נמצא בסערה, ואתה מוצא את עצמך מוביל את הלקוח לאורך כל הדרך ונלחם עבורו כפי שהיית נלחם עבור עצמך כאשר הדרך חשובה לא פחות מהתוצאה שכן עלינו לשמור על הלקוחות מפני כלל הסיכונים לרבות הרגשיים, כלכליים בתבונה ונחישות וכן להכיל את מצבו הרגשי של הלקוח תוך הקשבה וזמינות בתקופת המשבר שלו. והתוצאות מדברות בעד עצמן, הלקוח מקבל ממשרדנו עבודה איכותית מקצועית ויחס אישי חם במצבו הרגיש תוך זמינות וקשב רב.
המשרד ועורכי הדין בו מתמחים בשורה ארוכה של תחומים כאשר עיקר עיסוקם והתמחותם הינו בענייני משפחה לרבות הליכי גירושין, מזונות, משמורת וניכור הורי, ענייני ירושה וצוואות, ייפוי כוח מתמשך, גישור בענייני משפחה לרבות בהתאם לחוק הגישור החדש, הסכמי ממון וגירושין ועוד וכן נותנים הם שירותי נוטריון באמצעות עורך דין אודי גנון.
המשרד מתמחה בתחום עיקרי נוסף בתחום האזרחי לרבות הסדרי חובות, הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי, הוצל"פ והסדרי חובות, מקרקעין ואזרחי, תביעות כספיות ולשון הרע.
חשוב לציין כי המשרד וותיק ובעל שם טוב ומקצועי כך שבתי משפט ממנים את אנשי המשרד כבעלי תפקיד מטעמם כגון כונסי נכסים או מנהלי עיזבון והכל בזכות הרזומה המפואר שצבר המשרד במשך שני עשורים.
המשרד עובד כמובן בשיתוף פעלה עם מומחים רבים בתחום ראיית החשבון, שמאות מקרקעין, מומחים לדין ועוד.
ואם יש משהו ששווה להתעכב עליו זו מחלקת הגישור במשרד, ולדברי יפעת פסטינגר "לפני שנשלפים החרבות בסכסוכים בין בני המשפחה ובהסדרי חובות  תמיד ננסה לבדוק אפשרות לגישור או הסכם או פשרה  וכל עוד הדבר אפשרי"
לכל זאת מוסיפה עו"ד פסטינגר יפעת כי חשוב להיות קשוב ללקוח ולראות מה בליבו, מה הדברים החשובים לו ביותר ועל מה לתת יותר משקל, כאשר הנחת היסוד של עורכי הדין היא שלעיתים קרובות יש לנסות להידבר ולהגיע לעמק השווה תחת ניהול  סכסוך משפטי עקוב מדם.
מאידך, מסבירה עו"ד פסטינגר, לעיתים הסכסוך המשפטי בלתי נמנע ועל כן יש לגבש אסטרטגיה ואף להילחם על זכויות הלקוח, כאשר על הלקוח לדעת כל פרט ופרט בענייניו!!!
הייחודיות של המבנה האנושי במשרד של שלושה בני משפחה מובילים, הופך את המשרד לכזה בו שוררת אחדות ופרגון הדדי כשכל אחד מעורכי הדין מפרה ומאתגר את מי שהוא גם קשר דם וגם קולגה.
"אם אנחנו חושבים שאחד מאתנו מתאים יותר לתיק מסוים או שהתועלת של הלקוח תהיה יותר גדולה בין אם בגין התאמה מקצועית או אישית אזי הוא יטפל בלקוח". מסבירה עורכת הדין פסטינגר. "אין אצלנו אגו, אין מאבק על יוקרה, על תהילה או טריטוריה. אנחנו כל הזמן עוזרים אחד לשני. זה יתרון עצום להיות שלישייה שהיא כמו להקה שבה כל אחד מפגין את הכישורים שלו וביחד יש הרמוניה והמרוויח העיקרי זה הלקוח, זה יתרון עצום להיות מטופל במשרד בוטיק, כמו שאנחנו מכנים אותו".
אגב, אם תהיתם, אז בארוחות המשפחתיות של ימי שישי בערב, יש הקפדה יתרה שלא להביא את העבודה המשרדית לשולחן למרות שלפעמים בין מנה למנה עלול להתפלק לאחד משלושת עורכי הדין סמול טוק על התיק האחרון בשורה ארוכה של עבודה תובענית מלאת הישגים.
משרד עורכי הדין פסטינגר & גנון
שדרות ירושלים 1 קרית ביאליק (צומת מוצרט) ת.ד 722
טלפון רב קווי 04-8410404
052-8173335 (עו”ד יפעת פסטינגר ביטון)
פקס: 04-8410505
מייל: ifatfb@walla.com