במהלך השבוע פיזרה יחידת הפיקוח והשיטור העירוני בקרית מוצקין כ-20 מקרים של התקהלויות. בתשעה מתוכם קיבלו המעורבים דוח בגין התקהלות אסורה בהתאם לתקנות החירום וצו בריאות העם. ביתר המקרים ניתן דוח בגין הקמת רעש לאחר שהשכנים התלוננו על המטרד.
1 צפייה בגלריה
פעילות המשטרה בימי הקורונה
פעילות המשטרה בימי הקורונה
פעילות המשטרה בימי הקורונה
(צילום: דוברות המשטרה)
בסוף השבוע האחרון התקהלו קבוצות של בני נוער ברחובות העיר. השכנים, אשר סבלו מהקמת רעש וחששו מהתקהלויות, דיווחו על כך למשטרה, ופקחי הסיור בקרית מוצקין יחד עם השוטרים העירוניים הגיעו למקומות ופיזרו את הצעירים. המעורבים קיבלו דוח בסך 500 שקל בגין התקהלות אסורה.
בשלושה מהמקרים הנ"ל המתגודדים היו בני מיעוטים, שנפגשו בשכונת משכנות אומנים, ברחוב יששכר וברחוב דרך עכו. גם במקרים אלה פונו הצעירים וקיבלו דוחות בסך 500 שקל. בבירור שנערך לצעירים עלה כי הינם תושבי הגדה והם נלקחו על ידי המשטרה להמשך טיפול.
כמו כן, במהלך השבוע האחרון חילקו הפקחים והשוטרים דוח לקיוסק אשר פעל בניגוד להנחיות והוציא שולחנות וכיסאות למדרכה, דבר שנאסר על מנת למנוע התקהלויות. בעל הקיוסק קיבל התראה והכניס את השולחן והכיסאות. לאחר כמה ימים, כאשר הוציא אותם בשנית, קיבל דוח בסך 5,000 שקל. כמו כן, רשמו הפקחים דוח בסך 5,000 שקל גם לבית קפה בעיר, אשר איפשר ללקוחות להיכנס לעסק ומכר להם שתייה חמה.
יצוין, כי 11 הדוחות שנרשמו בגין הקמת רעש, נתנו בשל מסיבות קריוקי בבתים אשר חרגו מהשעות ומהדציבלים. גם במקרים אלו פיזרה המשטרה את מי שנכח במקום ולא התגורר בבית.
מנהל יחידת הסיור והפיקוח העירוני, אשר אבו, מסר כי היחידות העירוניות ימשיכו בפעילות אינטנסיבית נגד בעלי עסקים שיפרו את הנחיות משרד הבריאות ונגד תושבים שיתגודדו ולא יהססו רשום דוחות.
פורסם לראשונה: 08:06, 07.04.20