כשטלי חזן מתבקשת להציג את עצמה ואת התחום שבו היא עוסקת היא בוחרת במילה "הכל". ככה זה כשאת רב גונית, עוסקת בתחומים רבים ויצירתיים שנותנים לך לבטא את עצמך בדרך שאת חושבת לנכון, גולשת ומדריכת גלישה בלי לוותר ובלי פחד. בעלת העסק המצליח "טליה קליניקה לקוסמטיקה ואסתטיקה" בקריית ים, משלימה את עצמה בעסק היצירתי 'ממעמקים BY טלי חזן', שתאמינו או לא יצא לפועל בעקבות איתור גידול בראשה של חזן במהלך השבתת העסק בגלל הקורונה. "אין רק טלי אחת, וזה המסר שלי לכל אישה ביום האישה: תהיי את", היא אומרת.
2 צפייה בגלריה
טלי חזן
טלי חזן
טלי חזן
(צילום: ענת קזולה // סטיילינג: לורה פלדמן // בגדים: אוסף פרטי)
חזן (49) שהתה חלק מחייה באילת והוגדרה ילדה מחוננת. משפחתה רצתה שהיא תהיה רופאה אבל טלי דווקא העדיפה לעסוק במגוון תחומים כדי לממש את עצמה. "הרב תחומיות שלי תמיד הייתה בעוכרי, חלק אומרים לי שאם הייתי מתמידה רק בדבר אחד הייתי מגיעה לירח. הבנתי שאי אפשר לסגור אותי ולהגיד לי מה לעשות. בתוך תוכי אני גם מטפלת, גם קוסמטיקאית ומעצבת גבות וגם יוצרת כבר הרבה שנים".
העסק המצליח שלה 'טליה קליניקה לקוסמטיקה ואסתטיקה', מתחזק מעל 350 לקוחות שיצאו מממנו מרוצים אחרי שהורידו עשרות קילוגרמים ממשקלם. "יש לנו מכשירי הרזיה 21 ICE של נטלי דדון, מכשיר להמסת שומן שמניב תוצאות מעולות, מכשירים להסרת שיער של 'מדיקל נובה' להורדת שיער בכל הגוף תוך 20 דקות ומתאים גם לילדים, הכל מאושר ממשרד הבריאות עם המכשור הכי מתקדם. הדרכתי קוסמטיקה ב'נאווה קולג'' 10 שנים כמעט בבית ספר, לקח לי שנים עד שהשקעתי בקוסמטיקה שלי ומאז הכל התרומם", מתארת חזן.
2 צפייה בגלריה
טלי חזן
טלי חזן
טלי חזן
(צילום: ענת קזולה // סטיילינג: לורה פלדמן // בגדים: אוסף פרטי)
השינוי המחולל בחייה הגיע דווקא בנסיבות מצערות. במהלך תאונת עבודה היא נפלה, פרקה כתף וקרעה רצועה ביד ימין. העסק של הקוסמטיקה הושבת, וחזן החלה לקבל גמלה מביטוח לאומי בשל התאונה. התפרצות הקורונה הובילה לדחייה של אחת הוועדות הרפואיות של חזן, אך היא התבקשה לבצע בדיקה נוירולוגית שבה נמצא בראשה גידול שפיר בגודל של אגרוף. "במשך שנים הרגשתי משהו מוזר, אבל לא ייחסתי לזה חשיבות. הקורונה הגיעה והשביתה את הקוסמטיקה, הגוף שלי לא יכל לעמוד בגלישה וסוף סוף מצאתי את חדוות היצירה שלי ב'ממעמקים'. הביטוח הלאומי הציל את החיים שלי, והקורונה עשתה לי טוב ונתנה לי את האפשרות לעשות את מה שאני אוהבת".
כמו שהבנתם, קליניקת הקוסמטיקה אינה חזות הכל אצל חזן. היא אוהבת לטפל באנשים, אוהבת מגע, לשמח, לגלוש ולהדריך בסופי שבוע במרכז הימי בקריית ים. ב'ממעמקים BY טלי חזן' היא יוצרת תכשיטים, בגדים, מקרמה, מרפדת, אקססוריז, והופכת כל דבר שנקרה בדרכה ליפה יותר. "העל נעשה בעיצוב אישי וייחודי, כך שאין מוצר אחד שדומה לשני והכל בהשראת הים, כפי שהנחיל לי אבא שלי שהיה ימאי", אומרת חזן. "כל דבר נעשה בהתאם לבקשת הלקוחה, ויש כאלה שמחכות תקופה ארוכה עד לקבלת ההזמנה המיוחלת רק בגלל הייחודיות של המוצר שאין אותו ולא יהיה לאף אחת אחרת".
את מהווה דוגמא ליזמית שדוחפת תמיד קדימה. יש לך מסר לנשים שעכשיו קוראות את הכתבה וחולמות על עסק עצמאי?
"לנהל עסק מבחינתי זה חלום, ואני מאחלת לכל אישה שאם יש בה את האש הזאת שתעשה את זה ולא תוותר. אם זה בוער בך - תעשי את זה, ואם תעשי את זה כמו שאת חולמת את גם תצליחי. תהני מזה שאת רבגונית, תפרחי, אם קיבלת מתנות השתמשי בהן. אולי זה יהיה תחום שתרוויח בו ואלי רק כתחביב, אבל לא לוותר ולא לפחד".
ליצירת קשר:
טליקה קליניקה לקוסמטיקה
פייסבוק: hazan tali
אינסטגרם: hazantali
קריית ים, טלפון: 0545658611